۴۳۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به گناباد و بجستان اختصاص یافت

گناباد-ایرنا- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات بنیاد برکت به تازگی به شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی اختصاص یافت.

محمد صفایی دلویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات از محل بنیاد برکت برای ۴۶۹ طرح اشتغالزایی در شهرستانهای گناباد و بجستان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: از این میزان ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار به ۲۵۹ طرح اشتغالزایی در شهرستان بجستان و ۲۰۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای اجرای ۲۱۰ طرح در شهرستان گناباد اختصاص یافت که بتدریج در حال پرداخت است.

صفایی ادامه داد: تسهیلات اشتغالزایی شهرستان گناباد در ۹ نقطه هدف شامل شهرهای کاخک، بیدخت، روشناوند و دهستان‌های بیلند، زیبد و روستاهای رهن، ریاب، سنو و کلات پرداخت شد.

رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت در بجستان هم در هشت نقطه هدف شامل شهرهای بجستان، یونسی و روستاهای مرندیز، سردق ، فخرآباد، جزین، مزار و زین‌آباد انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه اخیر به ریاست سازمان دهیاریها و شهرداریهای کل کشور در مجموع ۳۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض به شهرداریهای شهرستانهای گناباد و بجستان اختصاص یافته است.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به هر یک از شهرداریهای گناباد، کاخک و بیدخت از توابع شهرستان گناباد و بجستان و یونسی از توابع شهرستان بجستان پنج میلیارد ریال و به شهرداری شهر تازه تاسیس روشناوند از توابع گناباد ۱۰ میلیارد ریال اختصاص پیدا کرد.

بنیاد برکت یکی از بخشهای زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است.

مرکز شهرستانهای گناباد و بجستان به ترتبب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha