کشف داروهای کمیاب قاچاق در تهران

تهران_ ایرنا_ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف داروهای کمیاب قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در جنوب تهران خبرداد. 

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا از پلیس پایتخت، سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار داشت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر نگهداری و دپوی کالای قاچاق در جنوب تهران رسیدگی به موضوع در اختیار تیمی از ماموران کلانتری ۲۰۸ مسافربری جنوب قرار گرفت و تحقیقات میدانی آغاز شد.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند افزود: با اخذ مجوز قضایی روز گذشته تیمی از مامورن به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات منسجم پلیسی، ۱۵۰۰ ورق انواع داروهای کمیاب خارجی و قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف و مالک کالاها دستگیر شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و نگهداری و دپوی کالای قاچاق و توزیع در بازار تهران معترف شد و کارشناسان ارزش اموال کشف شده را پنج میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه خرید و فروش کالای قاچاق تهدید بزرگی برای امنیت اقتصادی کشور میباشد خاطر نشان کرد: پرونده و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی خیابان ولیعصر

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران از دستگیری سه تن از عاملان نزاع دسته جمعی خیابان ولیعصر (عج) که منجر به تخریب اموال عمومی و مجروح شدن یکی از شهروندان شده بودند، خبر داد.

سرگرد محمد زیدی اظهارداشت: در پی خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی و در پی آن تخریب یک دستگاه خودرو پراید و ضرب و جرح عمدی یکی از شهروندان در منطقه باغ فردوس ، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پایگاه یکم پلیس اطلاعات پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی، مشخص شد تعداد ۹ مرد جوان در این جرم عامدانه شرکت داشته است .

سرگرد زیدی گفت :در نهایت پلیس موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در میدان تجریش شد که با یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سه نفر از متهمان اصلی درگیری دستگیر شدند.

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با بیان اینکه افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت هستند، تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

سرگرد زیدی خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان پای کار بوده و با عاملان برهم زدن نظم عمومی و امنیت مردم به شدت برخورد خواهد کرد.

کشف 181 کیلوگرم تریاک در جنوب تهران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۲ فروشنده موادمخدر در منطقه جنوب و مرکز تهران با کشف ۱۸۱ کیلو تریاک از مخفیگاه متهمان خبر داد.

سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزییات این خبر اعلام داشت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ ، ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به منظور تحقق اهداف سازمانی در خصوص انهدام باندهای فعال در مناطق شوش، هرندی و مولوی مطلع شدند ۲ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر مبادرت به توزیع گسترده مواد مخدر در منطقه شوش تهران با شیوه و شگردهای خاص می کنند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع ، مراتب به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده چندین روزه علیه قاچاقچیان، مشخص شد متهمان به صورت بسیار ماهرانه در پوشش اجاره یک باب منزل مسکونی در منطقه شوش اعمال مجرمانه خود را جامه عمل می پوشانند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت قاچاقچیان ادامه داشت تا اینکه در نهایت ماموران که از مدت ها قبل در حال مراقبت نامحسوس محدوده مخفیگاه متهمان بودند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیسی اقدام به ورود به مخفیگاه قاچاقچیان کردند و ضمن دستگیری افراد مواد فروش موفق شدند ۱۸۱ کیلوگرم تریاک که به نحو بسیار ماهرانه در محل های مختلف پنهان و جاسازی شده بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا تحویل داده شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha