اعتبار اعزام دانش آموزان دختر اسلامشهری به اردوی راهیان نور مصوب شد

اسلامشهر- ایرنا- اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر مصوب کردند که ۵ میلیارد ریالی برای اعزام دانش آموزان دختر این شهر به اردوی راهیان نور اختصاص یابد.

‌ به گزارش ایرنا، در سی و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اسلامشهر ۵ لایحه مطرح شد که همگی به تصویب رسید که ازدجنله آن می توان به لایحه ۲فوریتی تامین و پرداخت هزینه های اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی دختر شهرستان اسلامشهر به مبلغ ۵ میلیارد ریال اشاره کرد که مطرح و مصوب شد.

همچنین نامه ارسالی فرمانداری در مورد مصوبات جلسه قبلی اعضای شورای شهر نیز قرائت و اعضا نظرات خود را بیان کردند.

محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این جلسه گفت: بیگانگان و معاندین هرچه در توان دارند به کار می گیرند تا ضمن تقلیل اعتماد مردم به حاکمیت، جایگاه ولایت فقیه را تضعیف کنند.

وی افزود: بیش از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و پیروزی انقلاب اسلامی با ایدئولوژی نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی خط بطلانی بر نگرش مدیریت جهانی لیبرالیسم و مارکسیسم کشید و نشان داد که به غیر از دو مکتب غرب و شرق که خود را ابرقدرت جهان می دانند یک مکتب و ایدئولوژی دیگری به نام اسلام می تواند برای مدیریت جهان برنامه داشته باشد به همین دلیل از ابتدای شکل گیری انقلاب با روش های مختلف می خواستند جمهوری اسلامی را تحت‌الشعاع قرار دهند.

به گفته سلیمی، تحریم هایی که از ابتدای انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شده و جنگ های متعدد، جنگ سخت ۸ ساله که با اکثر دنیا جنگیدیم و با تغییر ادبیات جنگ هم جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای و در ایام اخیر نیز جنگ ترکیبی و جنگ هیبریدی که در آن هجمه تمام عیار دشمن نمایان است و دشمن هرچه در توان داشته بر علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته، همگی با هدف این بود که مردم و اعتماد مردم را نسبت به حاکمیت تقلیل دهند.

سلیمی با بیان اینکه دشمنان می دانند که درمنش جمهوری اسلامی ایران مردم همه کاره اند، تاکید کرد: با توجه به اصل ششم قانون اساسی کارها و امورات کشور به دست مردم اداره می‌شود و در برهه‌های مختلف هم هرجا مردم پای کار بودند نظام سربلندی داشته و موفق بوده است، در هشت سال دفاع مقدس هم با پای کار آمدن مردم به عنوان بسیج مردمی که در دنیا بی سابقه است توانستیم از میهن و وطن دفاع و پاسداری کنیم و حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان هم جدا نشد.

اعتبار اعزام دانش آموزان دختر اسلامشهری به اردوی راهیان نور مصوب شد

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با محکوم کردن اهانت روزنامه نگار فرانسوی گفت: برنامه دشمن با این همه هجمه و شبیخون ها تحت‌الشعاع قرار دادن و تضعیف ولایت به اشکال مختلف است و وظیفه ماست که هر کدام به سهم خودمان جهاد تبیین و روشنگری کنیم و بدانیم که دشمن هرگز منافع ما را نمی خواهد.

وی تصریح کرد: کسانی که دارای تریبون هستند باید مردم و به ویژه جوانان را برای آینده امیدوارتر کنند و ما هم آینده روشن را قطعا روشن تر از گذشته می بینیم و دشمنان بدانند با این توهین ها خللی به نظام اسلامی وارد نمی‌شود، با تمام کمبودها و کاستی‌هایی که در کشور وجود دارد ما قدردان جمهوری اسلامی ایران هستیم و باید در هر پست و مقامی برای رفع مشکلات مردم با خدمت صادقانه تلاش کنیم.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha