۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85002725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایجاد شهر هوشمند اولویت شورای شهر زنجان در بررسی بودجه است

زنجان – ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر زنجان به ارائه لایحه بودجه شهرداری اشاره کرد و گفت: اولویت‌های ترافیک شهری، حمل و نقل عمومی و ایجاد شهر هوشمند از جمله اولویت‌های شورا در این لایحه است که در کمیسیون‌های تخصصی بررسی می‌شود.

مجید ناصحی مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شورا تا پایان سال فرصت بررسی و اعلام نظر در خصوص لایحه بودجه شهرداری را دارد، افزود: اواخر پاییز اولویت ها شامل ترافیک شهری و حمل و نقل عمومی، ایجاد شهر هوشمند، احداث تفرجگاه‌های بزرگ شهری، ایجاد بازارچه های محلی، بازگشایی معابر اصلی و ادامه نهضت آسفالت ریزی از سوی شورا به شهرداری جهت تدوین لایحه بودجه سال آینده اعلام شد.

وی به ضرورت رعایت نسبت بودجه عمرانی و جاری اشاره کرد و گفت: براساس قانون باید دست کم ۴۰ درصد اعتبارات شهرداری به بودجه عمرانی اختصاص پیدا کند که البته طی ۲ سال گذشته با مواظبتی که در این زمینه صورت گرفت بالای ۵۰ درصد از اعتبارات در شهرداری زنجان به حوزه عمرانی اختصاص داده شد.

ناصحی مقدم اظهار داشت: ممکن است با توجه به تغییر تعرفه ها و سایر عوامل دیگر در خصوص رقم بودجه پیشنهادی تغییری ایجاد شود که البته این موضوع در بررسی کامل و نهایی لایحه مشخص می شود.

به گزارش ایرنا، روز گذشته شهردار زنجان لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده را با رقم ۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان تقدیم شورای اسلامی زنجان کرد.

این میزان پیش بینی بودجه نسبت به بودجه امسال شهرداری، ۴۹ درصد افزایش دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha