پاس گرگان در خانه حریف پرافتخارترین تیم والیبال ایران نشد

گرگان - ایرنا - تیم پاس گرگان در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال کشور در خانه میزبان پیکان تهران بود که با نتیجه سه بر یک شکست خورد و حریف پرافتخارترین تیم والیبال ایران نشد.

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که امروز چهارشنبه در گرگان و در سالن امام خمینی (ره) مجموعه آزادی برگزار شد، شاگردان عیسی سنگدوینی در دست اول با بازی نزدیکی مقابل میهمان تهرانی به نمایش گذاشت اما در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب شد.

در ست دوم تیم میزبان تلاش کرد نتیجه را به نفع خود به پایان برساند و با استفاده از آنالیز تیم پیکان از رقیب پیش افتاد اما در امتیازات پایانی این میهمان بود که با تمرکز بیشتر برتری خود را به نمایش گذاشت و با جبران امتیازات عقب افتاده ۲۶ بر ۲۴ به برتری در این ست رسید.

در وقت سوم پاس گرگان با انگیزه بیشتری وارد میدان شد و حتی با استفاده از اشتباهات فردی بازیکنان پیکان تهران توانست با اختلاف ۶ امتیاز بازی بهتر خود در این گیم را به رخ میهمان بکشد و در نهایت هم با برتری ۲۵ بر ۱۶ به استقبال گیم چهارم رفت.

گیم چهارم این دیدار نفسگیر و دیدنی دنبال شد و هر دو تیم با تمام توان خود به میدان آمدند و درحالی که گرگانی‌ها امیدوار به کسب امتیاز لازم و شانس پیروزی در وقت پنجم بودند پیکان تهران با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ با پیروزی برنده این دیدار شد.

محمدرضا درفش کاویان و اسماعیل رزقی بعنوان داوران اول و دوم، حسین پورکاشیان به عنوان ناظر فنی و علی یاوری به عنوان ناظر داوری این بازی را قضاوت کردند.

این رقابت که در مدت ۱۲۵ دقیقه پیگیری شد ۲ کارت زرد داشت که سرمربیان پاس گرگان و پیکان تهران دریافت کنندگان این کارت‌ها به دلیل اعتراض به داوری بودند.

این مسابقه ۸۰۰ تماشاگر هم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha