مشکلات مالی مانع تلاش بازیکنان «پاس گرگان» برای صعود نشده است

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم والیبال پاس گرگان با اشاره به مشکلات عدیده مالی این تیم گفت: با وجود اینکه از ابتدای فصل کمبود منابع مالی یکی از اصلی‌ترین معضلات تیم پاس گرگان بوده است اما بازیکنان برای صعود و پیروزی تلاش کرده‌اند.

عیسی سنگدوینی روز یکشنبه و پیش از بازی با «تیم والیبال گیتی پسند اصفهان» در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: استان گلستان با داشتن دو تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس و پاس گرگان در لیگ برتر بعنوان مهد والیبال ایران خودنمایی می کند

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان افزود: با توجه به شرایط مالی تیم و اینکه بدون داشتن قرارداد همه ارکان از کادر فنی تا بازیکنان با جدیت تمام در حال تلاش برای کسب موفقیت هستند امید داریم ضعف مالی باشگاه نیز مرتفع شود.

وی گفت: شرایط تیم از لحاظ روحی و جسمی با تلاش و تمرین مستمر در شرایط خوبی است که انتظار داریم در دیدار امروز با «تیم والیبال گیتی پسند اصفهان» بتوانیم با شکست میزبان خود را در مرحله پلی آف ببینیم.

وی بیان کرد: می‌توانستیم با شرایط مالی بهتر در ابتدا و یا اواسط فصل با جذب بازیکنان با تجربه و حرفه‌ای در پست های مختلف تیم را تقویت کنیم درحالی که دیگر تیم‌ها با رقم حداقلی ۱۵۰ میلیارد ریال وارد این کارزار شدند تیم والیبال پاس گرگان همچنان منتظر دریافت ۲۰ میلیارد ریال قول مساعدت شورا و شهرداری گرگان است.

سنگدوینی با اشاره به برخی کمک‌های مالی عنوان کرد: در طول برگزاری لیگ حمایت‌های شورا و شهرداری گرگان، مسئولان شهرستانی و استانی و بخش خصوصی به تیم بر کسی پوشیده نیست اما کمبود منابع تمرکز اصلی ما بر روند مسابقات را گرفته است.

سنگدوینی افزود: پاس گرگان نشان داد با منابع بسیار محدود مالی می‌تواند شگفتی‌ساز باشد و این ظرفیت نهفته در بازیکنان تیم چنانچه همراه با تجربه و تکنیک بازیکنان خلاق در سطح بالاتر آمیخته شود حتی قادر به تقویت تیم ملی است.

سرمربی تیم پاس گرگان گفت: بطورحتم تمام تلاش تیم برای پیروزی در دیدار پیش‌رو با «تیم والیبال گیتی پسند اصفهان» و حرکت رو به جلو برای شاد کردن دل هم‌استانی‌ها و دوستداران این ورزش است.

وی گفت: گلستان از نخبگان و ورزشکاران خوبی در رشته والیبال بهره می‌برد که در تیم‌های دیگر لیگ برتری حضور فعال و چشمگیری دارند که در صورت تامین منابع مالی این امکان وجود دارد که از ظرفیت این جوانان باتکنیک برای سربلندی ورزش والیبال استان گلستان بهره گرفت.

در حال حاضر تیم والیبال پاس گرگان در مسابقات لیگ برتر والیبال کشور با ۱۲ برد و ۹ باخت با ۳۶ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد و امروز در اصفهان به مصاف «تیم والیبال گیتی پسند اصفهان» خواهد رفت که چنانچه با امتیاز کامل در این دیدار به پیروزی برسد و البته «تیم نیان الکترونیک خراسان» نیز در بازی خود پیروز نشود می‌تواند با یک پله صعود به رده پنجم جدول صعود کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha