سرپرست جدید پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران منصوب شد

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی «مسعود اسفنده» را به سمت سرپرست پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران منصوب کرد.

به گزارش عصرچهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، در بخشی از حکم محمدعلی زلفی گل خطاب به دکتر اسفنده آمده است:نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا بر پیشنهاد معاون پژوهشی وزارت علوم به موجب این حکم به سمت سرپرست پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران منصوب می‌شوید.

وزیر علوم در ادامه این حکم تاکیدکرده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) آن پژوهشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.

گسترش پژوهش های نیاز محور و جهت دهی تحقیقات به سمت حل نیازهای حال و آینده کشور، تعریف طرح های کلان ملی مورد نیازکشور در حوزه پلیمر و پتروشیمی و اجرای آنها از طریق همکاری با ذی نفعان و بازیگران بخش های خصوصی و دولتی، ارتباط مستمر با صنایع مرتبط برای ارائه مشاوره و حل مسایل موجود بر سر راه تولید محصولات استراتژیک، ایجاد فضا، شرایط و مشوق های مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در زیر ساخت های پژوهشگاه، تعامل و تکامل هم افزا و برد-برد برای اجرای پروژه های مشترک از جمله انتظارات وزیر علوم از سرپرست جدید پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران عنوان شده است.

سرپرست جدید پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران منصوب شد

همچنین ارتباط مستمر با گروه ها و دانشکده های مرتبط دانشگاه های کشور و استفاده از ظرفیت آنها برای انجام طرح های کلان ملی، همکاری تخصصی و مرتبط در اجرای موفق نظام ایده ها و نیازها (نان)، استفاده از ظرفیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققان پسا دکتری برای اجرای طرحهای کاربردی وتوسعه ای دارای بهره بردار بالقوه و بالفعل، توجه ویژه به تجاری سازی دستاوردهای علمی، تحقیقاتی، فناوری و نوآوری از طریق مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی آزمایشگاهی در قالب بسترها و شبکه های ملی و شناسایی و همکاری مؤثر با انجمن های علمی و دانشمندان و پژوهشگران در حوزه مأموریت های پژوهشگاه دیگر ماموریت های عنوان شده درحکم وزیر علوم خطاب به سرپرست جدید این پژوهشگاه است.

سرپرست جدید پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران منصوب شد

زلفی گل در ادامه این حکم از درگاه خداوند متعال خواستار توفیق روزافزون سرپرست پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی شده است.

دکتر مسعود اسفنده(۱۳۴۴ دزفول) دانش آموخته رشته مهندسی پلیمر، عضو هیات علمی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران با مرتبه استاد تمام است و پیش از این مسئولیت معاونت های اداری، مالی و پژوهشی این پژوهشگاه را برعهده داشته است.

از اسفنده تاکنون سه عنوان کتاب و بیش از ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر علمی و پژوهشی در داخل و خارج از کشور منتشر شده است.

وزیر علوم در نامه جداگانه‌ای از خدمات و زحمات مهدی نیکومنش رئیس سابق پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران در زمان تصدی مدیریت این پژوهشگاه قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha