بازی مس رفسنجان با نساجی مازندران با حضور تماشاگران شد

کرمان - ایرنا - مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با بیان اینکه دیدار تیم مس رفسنجان و نساجی مازندران در هفته ۱۶ لیگ برتر فوتبال کشور با حضور هواداران در ورزشگاه شهدای مس برگزار می‌شود گفت: اعزام تماشاگران به ورزشگاه از هفت نقطه انجام می‌گیرد.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، حسین پور محمدی افزود: هواداران صاحبان اصلی باشگاه مس رفسنجان هستند و ما به داشتن چنین هوادارن خونگرمی افتخار می کنیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم در روز پنج شنبه هواداران بزرگ باشگاه مس رفسنجان یکبار دیگر با شور و شوق وصف ناشدنی، گرمای حضور خود را به عنوان یار دوازدهم به بازیکنان رفسنجان منتقل کنند.

پور محمدی اضافه کرد: سرمایه اصلی و قلب تپنده باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان هواداران این تیم هستند و با وجود آنان هیچ غیر ممکنی برای مس وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به همت سازمان اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان، هواداران و علاقمندان برای تماشای دیدار دو تیم فوتبال مس رفسنجان و نساجی مازندران گفت: هواداران می‌توانند از ساعت ۱۳ عصر پنجشنبه از هفت ایستگاه تعیین شده سرویس های این سازمان برای رفت و برگشت استفاده کنند.

علاقمندان به تماشای بازی فوتبال مس رفسنجان و نساجی مازندران می توانند از طریق ایستگاه های زیر این مسابقه را از نزدیک بببینند:

ایستگاه شماره ۱: سه راه عباس آباد آقا غفور جنب مسجد پروین دیانتی
ایستگاه شماره ۲:رضاآباد جنب زمین چمن
ایستگاه شماره ۳: جنب هتل هیلان
ایستگاه شماره ۴: قاسم آباد کنار گلدسته و میدان مهدی آباد واحد
ایستگاه شماره ۵: میدان اول حمید آباد
ایستگاه شماره ۶: عباس آباد حاجی جنب یخدان
ایستگاه شماره ۷: فیض آباد نوق

دو تیم فوتبال مس رفسنجان و نساجی مازندران از ساعت ۱۵ فردا پنجشنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای مس مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

اکنون تیم فوتبال مس رفسنجان با ۲۲ امتیاز در جایگاه پنجم و نساجی مازندران با ۲۰ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند.

استان کرمان دارای سه نماینده مس رفسنجان، مس کرمان و گل گهر سیرجان در لیگ برتر فوتبال کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha