۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85003368
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲۸۵ قبضه سلاح سرد قاچاق در زنجان

۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸
کد خبر: 85003368
کشف ۲۸۵ قبضه سلاح سرد قاچاق در زنجان

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۲۸۵ قبضه انواع سلاح سرد قاچاق به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بدری روز پنجشنبه با بیان این مطلب افزود: در اجرای طرح استانی ارتقای امنیت اجتماعی و طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه و در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر تهیه و توزیع انواع سلاح سرد قاچاق در یک مجتمع گردشگری و تفریحی در زنجان، مراتب در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی یادآور شد: ماموران با هماهنگی قضایی به محل اعزام شده و در بازرسی از محل ۲۸۵ قبضه سلاح سرد شامل انواع چاقو، پنجه بکس و قمه خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: کارشناسان ارزش چاقوهای قاچاق مکشوفه را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند که در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بدری افزود: پلیس با برهم زنندگان نظم عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و مردم می‌توانند هرگونه اخبار در این خصوص را با شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

دستبند پلیس بر دستان سارق طلا در زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری سارق طلاجات داخل خودرو در کمتر از ۲ ساعت خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت طلاجات از داخل خودرو مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ داود مرسلی افزود: ماموران پس از ۲ ساعت، عامل سرقت طلاجات را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی با شیوه و شگردهای پلیسی در سطح شهر زنجان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی از سارق دستگیر شده ۱۵ قطعه انواع طلاجات و اقلام شخصی، یک دستگاه خودروی پراید مسروقه و ۷۰ متر سیم کابل و زنجیر و قیچی آهن بُر نیز کشف شد.

سرهنگ مرسلی با بیان اینکه ارزش تقریبی طلاجات مسروقه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه سارق دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به شیوه و شگردهای سارقان در ارتکاب جرم از شهروندان خواست تا با هوشیاری بیشتر و توجه به نکات و توصیه های پیشگیرانه پلیس هرگونه فرصت را از سارقان سلب کنند.

دستگیری ۹ سارق در اجرای طرح زاجرات خدابنده
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و به منظور تحصیل رضایتمندی اقشار مختلف مردم، طرحی موسوم به زاجرات با حضور اکیپ های ترکیبی از پلیس آگاهی شهرستان و سایر واحدهای انتظامی در شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ محسن غنیمتی افزود: در این طرح ۹ سارق دستگیر و به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده یادآور شد: این طرح به منظور تامین امنیت پایدار و رضایتمندی آحاد جامعه به صورت مستمر با اهتمام بیشتری اجرا خواهد شد.

سرهنگ غنیمتی از شهروندان خواست: به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند، تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha