۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85003372
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کوهرنگ با منفی ۲۲ سردترین ایستگاه چهارمحال و بختیاری گزارش شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به استقرار توده هوای سرد در این استان، گفت: صبح روز پنجشنبه کوهرنگ با ۲۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه استان گزارش شد.

مهران چراغپور روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دمای شهرکرد نیز ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شد و پیش‌بینی می‌شود دما برای روزهای آینده نیز به همین وضعیت تکرار شود.

وی ادامه داد: استقرار توده هوای سرد تا اواسط هفته آینده در استان وجود دارد و تا هشتم بهمن بارشی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پدیده مه‌گرفتگی در بسیاری از نقاط این استان، تصریح کرد: دید فقی صبح پنجشنبه در شهرکرد به ۲۰۰ متر کاهش یافت اما رفته رفته با نزدیک شدن به میانه روز از شدت غلطت مه کمتر شده است و با توجه به وجود رطوبت در سطح استان پیش‌بینی می‌شود روزهای آینده نیز مه غلیظ برخی نقاط استان را دربرگیرد.

چراغپور خاظرنشان کرد: اگرچه در زمستان امسال بارش‌های خوبی از جمله برف را شاهد بودیم اما با توجه به عمق خشکسالی در استان و کاهش شدید منابع آب، این بارش‌ها نمی‌تواند به طور کامل پیامدهای خشکسالی را جبران کند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha