۸ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85011469
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سامانه بارشی از روز یکشنبه چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: یک سامانه بارشی از روز یکشنبه از منطقه کوهرنگ وارد استان می‌شود و تا پایان هفته منجر به بارش برف و باران می‌شود.

معصومه نوروزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اوج فعالیت این سامانه روزهای دوشنبه تا چهارشنبه است اما در حال حاضر هشدار سطح زرد به منزله آگاهی صادر شده است.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی در روزهای پنجشنبه و جمعه ضعیف می‌شود اما همچنان شرایط جوی استان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شامگاه شنبه نیز به صورت رگبارهای ضعیف برف، شهرستان کوهرنگ تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

نوروزی به وضعیت دماها نیز اشاره کرد و گفت:صبح روز شنبه کوهرنگ و سورشجان با ۲۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقاط استان و شهرکرد با ۱۴ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه مراکز استانهای کشور گزارش شد.

وی افزود: پدیده مه نیز برخی از نقاط استان را دربرگرفته به طوری که افق دید در شهرکرد به ۱۵۰ متر و در فارسان به ۱۰۰ متر کاهش یافته است اما به تدریج تا اواخر وقت امروز مه‌گرفتگی از بین می‌رود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha