رقابت سه هزار و ۱۱۰ داوطلب کنکور در غرب کرمانشاه

قصرشیرین- ایرنا- فرمانداران غرب کرمانشاه از انجام تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری مرحله اول آزمون سراسری و رقابت سه هزار و ۱۱۰ داوطلب در بزرگترین رقابت علمی کشور در شهرستانهای غرب استان شامل قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین خبر دادند.

فرماندار قصرشیرین در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی آزمون سراسری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: حدود ۱۵ روز است در حال انجام تهمیدات لازم برای برگزاری مرحله اول بزرگترین آزمون علمی کشور در شهرستان قصرشیرین در بخش های مختلف حفاظت، حراست از سوالات و پاسخ نامه ها اندیشیده شده است.

«محمد حیدری» افزود: کمیته امنیتی شهرستان قصرشیرین و شورای تامین اقدامات لازم را به منظور حراست از انتقال سوالات از مرکز استان کرمانشاه به شهرستان قصرشیرین انجام داده است.

وی اظهار کرد: در مرحله اول آزمون سراسری در شهرستان قصرشیرین ۳۲۷ داوطلب در رشته های علوم تجربی، ریاضی، علوم انسانی، زبان خارجه و هنر با هم به رقابت می پردازند که در این زمینه نیز شاهد حضور پرشور مراقبان و مجموعه آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون سراسری هستیم.

حیدری گفت: ۲ حوزه امتحانی خواهران و برادران برای برگزاری آزمون اختصاص داده شده و آزمون نیز در صحت و آرامش و نظم و انضباط از صبح امروز شروع شده که امروز صبح آزمون علوم تجربی و بعد از ظهر امروز نیز زبان خارجه برگزار می شود.

وی از برگزاری آزمون رشته های علوم انسانی، ریاضی و هنر طی فردا خبر داد.

رقابت حدود یک هزار داوطلب گیلانغربی در مرحله اول آزمون سراسری

فرماندار گیلانغرب نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از رقابت ۹۹۸ داوطلب در این شهرستان در مرحله اول آزمون سراسری که طی امروز و فردا ۲۹ و ۳۰ دی ماه خبر داد و گفت: از مجموع داوطلبان ثبت نام شده برای شرکت در آزمون سراسری ۵۵۶ نفر خواهر و۴۴۲ برادر هستند.

«وحید محمدی» افزود: ۱۲ حوزه امتحانی برای برگزاری مرحله اول آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در این شهرستان آماده شده است.

برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در سرپل‌ذهاب با یک هزار و ۷۸۵ داوطلب

فرماندار سرپل ذهاب نیز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اولین مرحله آزمون کنکور امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ ام دی ماه جاری) در ۱۷ حوزه امتحانی با حضور یک هزار و ۷۸۵ دانش آموز دختر و پسر با تفکیک جنسیت حدود ۶۰ درصد خانم ها و ۴۰ درصد آقایان برگزار می شود.

«صدرالله بابلی» افزود: بیشترین شرکت کنندگان مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی باحضور ۶۲۲ زن و ۴۲۴ مرد و کم ترین شرکت کننده نیز مربوط به رشته هنر با حضور ۱۴ زن و پنج مرد برگزار می شود.

وی اظهار کرد: تدابیر لازم برای برگزاری کنکور سالم اندیشیده شده و مشکل خاصی وجود ندارد و قطعا متولیان پای کار هستند و در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت.

قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در غرب کرمانشاه در مجموع بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha