۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۳۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85003786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیران زنجانی ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: هم اکنون بیش از ۱۳۶ هزار مشترک در طرح صدقات استان مشارکت دارند و امسال بیش از ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

روح اله صالحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مهمترین طرح‌های اجرایی کمیته امداد در حوزه توانمندسازی و خدمت‌رسانی موثر به خانواده‌های تحت حمایت، اجرای طرح جمع‌آوری صدقات است.

این مسوول ادامه داد: وجوهات حاصل از طرح صدقات در هر منطقه برای ارائه خدمات مورد نیاز خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند در بخش‌های مختلف از جمله مسکن، امور تحصیلی و فرهنگی، ازدواج نیازمندان، امور درمانی و خدمات موردی بر اساس نیازسنجی انجام شده در همان مناطق هزینه شده است.

وی با بیان اینکه توسعه روش‌های نوین در جذب کمک‌های مردمی از برنامه‌های راهبردی و اولویت‌های اصلی در حوزه مشارکت‌‍‌های مردمی است، خاطرنشان کرد: شهروندان زنجانی می‌توانند از طریق کد آنی پرداخت #۰۲۴*۸۸۷۷* و کد کیو آر اختصاصی از طریق تلفن همراه، صدقه خود را پرداخت کنند.

هم اکنون ۲۹ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و برنامه‌های مختلفی برای ارتقای سطح فکری و فرهنگی آنها با نگاه پیشگیرانه اجرا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha