۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85622018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدنگاری ۱۰۰ درصد اراضی استان زنجان انجام شد

۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۰
کد خبر: 85622018
حدنگاری ۱۰۰ درصد اراضی استان زنجان انجام شد

زنجان - ایرنا - رئیس کل دادگستری زنجان با قدردانی از تلاش‌های اداره کل ثبت اسناد استان به جهت اجرای برنامه ها و سیاست‌های قوه قضائیه در امور ثبتی گفت: براساس گزارش ارائه شده، حدنگاری اراضی استان ۱۰۰ درصد انجام شده و از این حیث وضعیت استان خوب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی فرجی برحق شامگاه سه شنبه در چهارمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه دادگستری استان افزود: فلسفه تشکیل شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه در جهت حفاظت از حقوق بیت المال در ابعاد مختلف و اتخاذ تدابیر اصولی برای پیگیری امور از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به تکمیل حد نگاری اراضی استان اظهار داشت: با عمل به قانون در ابعاد مختلف به ویژه در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز از بروز مشکلات و خسارات بعدی جلوگیری خواهد شد.

این مسوول، با تاکید بر اینکه توجه به امر پیشگیری در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه امری ضروری است گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با انجام وظایف صحیح در تحقق این مقوله تلاش کنند.

به گفته وی، توجه به امر پیشگیری در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال امری ضروری است و به این مقوله مهم باید بیش از پیش اهتمام داشت.

در ابتدای جلسه، مدیران دستگاه های اجرایی گزارشی از اقدامات و فرایند اجرای مصوبات جلسه گذشته این شورا و همچنین از برنامه ریزی برای انجام اقدامات موثر مطالبی بیان کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha