اوج‌گیری قوهای انزلی؛ ملوان با ۲ رکورد فوق‌العاده به مصاف استقلال می‌رود

تهران- ایرنا- ملوان بندرانزلی در شرایطی باید در هفته‌ی هفدهم به مصاف استقلال برود که در هفت مسابقه‌ی اخیر لیگ برتری‌اش شکست نخورده و در ۴۸۵ دقیقه‌ی اخیر دروازه‌اش باز نشده است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی انزلی با گل دقیقه‌ی ۷۹ پیمان فداکار از سد میهمان خود پیکان تهران گذشت تا با ثبت چهارمین برد این فصل خود ۱۸ امتیازی شود و تا رده‌ی یازدهم، فعلا به صورت موقت صعود کند.

شاگردان مازیار زارع که چندین هفته‌ی ابتدایی را در قعر جدول بودند با روند فوق‌العاده‌ای که در این هفته‌ها در پیش گرفتند فاصله‌ی خود را با منطقه‌ی سقوط از یک بازی بیشتر به هشت امتیاز رسانده‌اند و خیال‌شان تا حدی راحت شده است و دیگر استرس سابق را ندارند.

یکی از دلایل اوج‌گیری انزلی‌چی‌ها نمایش فوق‌العاده‌ی این تیم در فاز تدافعی است. مدافعان و دروازه‌بان تیم ملوان در این هفته‌ها رسوخ‌ناپذیرتر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسند. ایمان صادقی به کمک مدافعان این تیم تازه لیگ برتری شده در پنج بازی قبلی کلین‌شیت کرده‌ است و تعداد گل‌های خورده‌ی تیم مازیار زارع را در عدد ۱۴ نگه داشته است. آنها ۴۸۵ دقیقه است که گلی دریافت نکرده‌اند و آخرین بار در دیدار عقب‌افتاده‌ی هفته‌ی ششم از فولاد خوزستان و ساسان انصاری گل خوردند.

قوهای سپید انزلی همچنین در هفت دیدار اخیر خود باختی نداشته‌اند و با کسب سه برد و چهار تساوی، ۱۳ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن را جمع‌آوری کرده‌اند. این در حالی است که آنها در ۹ هفته‌ی قبلی فقط پنج امتیاز اندوخته داشتند. آخرین شکست سفیدپوشان در دیدار هفته‌ی دهم مقابل پرسپولیس بود که با یک گل در ورزشگاه تختی شکست را پذیرا شدند.

ملوان در چهار دیدار اخیر خود در لیگ برتر که میزبان بوده سه پیروزی و یک تساوی را به ثبت رسانده و با ۱۴ امتیاز، پنجمین تیم برتر لیگ در دیدارهای خانگی بوده است. البته که آنها در مسابقات بیرون از خانه همچنان یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ به شمار می‌روند و در هشت بازی خود چهار تساوی و چهار باخت عایدشان شده است و تیم چهاردهم از این حیث هستند.

ملوان در هفته‌ی هفدهم باید به ورزشگاه آزادی برود و با استقلال تهران رقابت داشته باشد. این بازی روز پنجشنبه ششم بهمن‌ماه به انجام می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha