هیچ کاری از غربی ها در تحریم سپاه پاسداران ساخته نیست

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه؛ غربی ها را نوکر حلقه به گوش آمریکا دانست و گفت: آنها در تحریم سپاه پاسداران هیچ کاری از دست شان ساخته نیست، زیرا آنان به اذعان خودشان همه چیز را در طول این ۴۴ سال علیه ایران تحریم۱ کرده‌اند و هیچ نتیجه‌ای هم نگرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» در خطبه های این هفته نماز جمعه (۳۰ دی ماه) شهر کرمانشاه؛ سپاه پاسداران را فرزندان خود ملت ایران دانست و افزود: سپاه در سخت ترین روزها در زلزله، سیل، فشار معیشتی و دیگر موارد همواره در وسط میدان و در کنار مردم برای کمک آنان بوده و مردم این را بخوبی می دانند.

وی به حضور چند میلیون نفری مردم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: حاج قاسم یک سردار سپاهی بود دشمنان باید می دیدند که مردم ما چطور در مراسم تشییع پیکر او حاضر شدند و این یعنی مردم حامی و پشتیبان فرزندان جان برکف خودشان هستند و در قلب و جان مردم ایران جا دارند.

آیت الله علما؛ تحریم سپاه پاسداران را نشانه بی تدبیر و بی عقلی غربی ها دانست و اظهار داشت: آنها چطور فکر نکردند و فردا و پس فردا در دریا همین سپاه باید کشتی های آنان را بازرسی کنند و اجازه عبور به آنها بدهند لذا باید سرعقل بیایند.

حق و واقعیت هرگز شکست نمی خورد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیات و رویات متعدد الهی مبنی بر اینکه هیچ وقت حق و واقعیت نظام هستی از بین نمی رود، گفت: امام خمینی (ره) نظام اسلامی را براساس همین حق و واقعیت اسلامی بنا نهاده است؛ به همین خاطر با وجود تمام فشارها در اوایل انقلاب و دفاع مقدس چون انقلاب ما پشتوانه الهی، حق مداری و واقعیت داشت جلوی تمام دنیا ایستاد و پیروز شد.

آیت الله علما اضافه کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی چه فتنه ها، توطئه ها و برنامه هایی که دشمنان برای انقلاب اسلامی نریختند اما چون همه سیاست ها و حرکت آنان باطل بود و ما حق بودیم با پشتیبانی مردم شکست خوردند و تازگی ها با حمایت از اغتشاشات گران نیز شکست خوردند لذا به دنبال تحریم سپاه رفتند باز نیز چون ما حق هستیم و آنان باطل اند، شکست خواهند خورد.

نیروهای انقلابی باید بروز و هوشیار و بیدار باشند

وی در ادامه با اشاره به دیدار جمعی از مداحان با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به بروز بودن نیروهای انقلاب و فرهنگی در مواجهه با حوادث و اتفاقات کشور تاکید کردند و از آنها خواستند حواس شان جمع کنند و نسبت به تحولات و اتفاقات با بروز بودن بیدار و هوشیار باشند.

امام جمعه شهر کرمانشاه در ادامه گفت: اگر مردم ما در هشت سال دفاع مقدس هوشیار و بیدار نبودند؛ در مقابل آن همه حمله، هجوم و حیله و توطئه دشمنان ایستادگی نمی کردند، بنابراین باید در این اتفاقات و حوادث این روزها نیز بروز و هوشیار باشیم.

آیت الله علما؛ راه حل هوشیار و بیداری جامعه را جهاد تبیین دانست و بیان داشت: همه مردم و تمام اقشار وظیفه داریم حقایق و واقعیت را تبیین کنیم تا جامعه مانند دوران دفاع مقدس در پشتیبانی از نظام و کشور هوشیار و بیدار باشند و گول دشمنان را نخورند.

دشمنان از ایران قوی و قدرتمند می ترسند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: برای مقابله با دشمنان باید قوی و قدرتمند باشیم زیرا آنان جرات ندارند به ایران قوی و قدرتمند نزدیک شوند.

آیت الله علما یکی از شاخص های مهم قدرتمندی نظام را پشتیبانی مردمی آن دانست و افزود: تا آنجایی که می توانیم باید با جهاد تبیین از دستاوردها و واقعیت های انقلاب؛ مردم را هوشیار و بیدار کنیم، زیرا آنان در غیر این صورت به کشور و مردم ما رحم نمی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha