برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باید خلاقانه و امیدآفرین باشد 

قزوین- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با تاکید بر ضرورت مردمی بودن برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای نظام در این فرصت،گفت: امسال برنامه های ایام الله فجر باید خلاقانه،امید آفرین و آگاهی بخش باشد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالحسن کبیری عصر شنبه در نشست مسوولان کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود:باتوجه به هجمه های سنگین دشمنان در کمرنگ جلوه دادن خدمات نظام ضروری است از همه ظرفیت ها برای تشریح خدمات نظام بهره گرفت.

وی با اشاره به پرهیز از کارهای کلیشه ای و تکراری در برگزاری برنامه های دهه فجر،اظهار داشت: کمیته های ستاد دهه فجر از روش های نو،خلاقانه و ابتکاری استفاده کنند و تبلیغات باید فراتر از رسانه ها و در بستر فضای مجازی انجام شود.

کبیری با تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر باید به صورت فراگیر و مردمی ویژه همه اقشار مختلف جامعه مد نظر باشد،افزود: باید حوادث اخیر را برای مردم روشنگری و تبیین کنیم و فرمانداران و بخشداران و مدیران دستگاههای اجرایی دستاوردهای انقلاب و خدمات دولت را به خوبی بیان کنند.
این مسوول افزود: دهه فجر فرصتی مناسب برای تقویت وحدت و همگرایی است و باید از این ظرفیت برای تقویت انسجام ملی و حرکت به سمت آرمان‌ها و اهداف انقلاب به‌خوبی استفاده کرد.
کبیری یاد آور شد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تبلیغات و فضاسازی محیطی و محله ای در دهه فجر امسال پیام آگاهی‌بخش و بصیرت افزایی انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کرد.
معاون استاندار قزوین با اشاره به حوادث اخیر خاطرنشان کرد: رویکرد دشمن در شرایط کنونی ، جنگ ترکیبی تمام عیار است و رسانه‌های معاند مشغول وارونه نشان دادن دستاوردها و توفیقات نظام هستند.
کبیری با تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر امسال پربارتر از سالهای گذشته باید اجرا شود،افزود: برای خنثی کردن نقش دشمنان برنامه های دهه فجر باید پیرامون نقاط قوت جمهوری اسلامی متمرکز شود.
وی با اشاره به اقدام مذبوحانه اتحادبه اروپا در تروریستی دانستن سپاه، اضافه کرد: هدف دشمن از تلاش‌هایی که می‌کند، ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است و همچنین سپاه پاسداران در تمام برنامه های مردمی به صورت جهادی حضور دارند و در حفظ امنیت و کمک به مردم تلاش می کنند و همین امر موجب ناراحتی دشمنان شده است.

برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باید خلاقانه و امیدآفرین باشد 

جهاد تبیین و امید آفرینی راهبرد اصلی برنامه های دهه فجر در استان قزوین است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود،گفت: جهاد تبیین و امید آفرینی راهبرد اصلی برنامه های دهه فجر در استان قزوین است.

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در این نشست با اشاره به در پیش بودن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است و گرامیداشت آن باید با شکوهتر از گذشته برگزار شود.
وی با اشاره به شعار دهه فجر امسال با عنوان ایران استوار ۴۴ سال افتخار، اظهار داشت : ۲۵ کمیته تخصصی ستاد ایام‌الله دهه فجر در استان تشکیل‌ شده و یک کمیته مردمی نیز در کنار این کمیته ها در دستور کار قرار گرفته است.
حجت الاسلام شهسواری تصریح کرد : برنامه‌های دهه فجر امسال با رویکرد جهاد تبیین و مقابله با دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان با حضور گسترده مردم طی روزهای ۱۲تا ۲۲ بهمن متفاوت و گسترده‌تر از سالیان گذشته در دستور کار قرار دارد.
این مسوول بر لزوم بازخوانی دوباره دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته تأکید کرد و افزود: در همین راستا تلاش کرده‌ایم که بیشتر برنامه‌های این دوره به صورت تبیینی و تحلیلی به مردم و جوانان ارائه شود تا بتوانیم با توطئه‌های جریان تحریف هم مقابله کنیم.
در ادامه این نشست هر یک از اعضای کمیته های ستاد دهه فجر استان برنامه ها و نقطه نظرات خود را پیرامون برگزاری جشن انقلاب بیان کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha