جوادی: فوتبال زبان بین‌المللی برای گفتمان است

تهران- ایرنا- مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ظرفیت فوتبال فراتر از یک رشته ورزشی بوده بلکه این ورزش زبان بین‌المللی برای گفتمان محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی جوادی عصر شنبه در نشست جمعیت حامی و هوادار که با حضور نمایندگان باشگاههای لیگ برتر فوتبال در این اداره کل برگزار شد اظهار کرد: فوتبال یکی از تاثیرگذارترین ورزش‌ها در سطح دنیا به حساب آمده و در دل این رشته ارزش‌های نهفته ای قرار گرفته است. فوتبال زبان بین المللی و دیپلماسی همه عرصه ها به حساب آمده که ظرفیت آن را فراتر از یک رشته مطرح کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه ارزش گذاری و تاثیر پذیری لایه های آن امروزه مورد توجه مسئولان ذیصلاح قرار دارد خاطر نشان کرد: اخیرا در این خصوص مکاتبه‌ای را با گروه‌های دانش بنیان برای کاشت و ذخیره سازی چمن اصلی ورزشگاه‌ها داشته ایم. چرا که نگاه ما در این خصوص ملی گرایانه و جامعه شناسانه خواهد بود.

جوادی با اشاره به اینکه در صدد هستیم تا فرهنگ هواداری را ایجاد کنیم تصریح کرد: نگاه بنیادی و ارتباط هوادار با جمعیت نقش به سزایی را خواهد داشت و در این رابطه انفعال مدیریتی در باشگاه‌ها که امروزه می‌بینیم برگرفته از آن است که از هوادار استفاده لازم را نمی‌برند.

جوادی بیان کرد: در ایران حاکمیت برای ورزش هزینه می‌کند ولی رفتار غیر حرفه ای از محصول فوتبال است که شاهد آن بوده ایم. در این خصوص اداره کل ورزش و جوانان و استانداری تهران و ارکان ذیربط درصدد هستند نقش پررنگی را در شورای تامین و تصمیم سازی برای فوتبال استان تهران داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که در این راستا اقدامات خوبی را برای هوادار و حامی هوادار را ارائه دهیم.

این نشست در راستای تبادل نظر در خصوص جامعه هواداری و با حضور نمایندگان تیم‌های لیگ برتری از جمله تراکتور، استقلال، پرسپولیس، پیکان و هوادار برگزار شد و محمدرضا تهرانی نیز به عنوان مسئول جامعه هواداری فوتبال دیدگاه‌ها و راهکارهای نمایندگان را شنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha