۲ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۰۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85005684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک مددجو از رساله دکترای خود در زندان کرج دفاع کرد

کرج - ایرنا - مدیر زندان رجایی شهر کرج گفت: مددجوی مقطع دکترای این زندان با حضور هیات علمی دانشگاه تهران و مراکز آموزش عالی علم و فرهنگ و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در محل دارالقرآن شهید لاجوردی این زندان به دفاع از رساله خود پرداخت.

الله کرم عزیزی روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مددجو با نام ( ی. د) دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران در رشته سلامت و رفاه اجتماعی است که شرایط ادامه تحصیل در زندان برای وی فراهم شد.
وی افزود: مددجوی مذکور در حضور اساتید راهنما، مشاور و سه استاد داور به دفاع از رساله دکترای خود تحت عنوان «بررسی وضعیت کارگران و رفاه آنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی » پرداخت.
عزیزی خاطرنشان کرد: مددجو (ی .د) دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه بین الملل، کارشناسی ارشد در رشته رفاه و برنامه ریزی از دانشگاه تهران می باشد.

مدیر زندان رجایی شهر کرج تصریح کرد: چاپ ۲ جلد کتاب در خصوص عدالت و سیاستگذاری اجتماعی و همچنین چهار مقاله از دستاوردهای علمی مددجوی مذکور است که تمام منابع مورد نیاز برای تنظیم رساله دکترا با همکاری و مساعدت واحد فرهنگی زندان در اختیار وی قرار گرفته است.

تامین امکانات آموزشی برای زندانیان
عزیزی افزود: با ایجاد زیر ساخت های لازم و تامین ابزار و تجهیزات مورد نیاز امکان تحصیل در ایام حبس برای تمام مددجویان علاقه مند به ادامه تحصیل توسط واحدهای در زندان رجایی شهر فراهم شده است.

وی یادآور شد : در زمان حاضر تعداد ۱۱ نفر از مددجویان زندان رجایی شهر در مقطع کارشناسی رشته حسابداری و ۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران و حقوق بین‌الملل مشغول به تحصیل هستند.

زندان رجایی یکی از چهار زندان مستقر در کرج است که زیر نظر اداره کل زندان های استان تهران اداره می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha