۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85006165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره ملی «کهن دیارمان» البرز آماده پذیرش مقاله های دانشجویی شد

کرج - ایرنا - معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز اعلام کرد: جشنواره ملی «کهن دیارمان» با هدف شناخت "آسیب ها و مخاطرات" آماده دریافت مقاله های علمی دانشجویان سراسر کشور در موضوعات مختلف فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی است.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد البرز، سعید قاسمی جیردهی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی «کهن دیارمان» گفت: کشف و ترویج نگرش‌های ملی و محلی دانشجویان، هویت‌بخشی به دانشجویان، کشف و ترویج رفتارهای فرهنگی مناسب جامعه و نشأت گرفته از ارزش های بومی و ملی، تهیه بانک تصویری و ویدئویی از جاذبه‌های گردشگری و استفاده از ظرفیت‌های دانشجویان در جهت ارتقای فرهنگ گردشگری و حفظ و معرفی میراث فرهنگی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

قاسمی جیردهی افزود: جشنواره ملی «کهن دیارمان» با رویکرد توسعه پایدار بر آن است تا توجه دانشجویان را به هویت اصیل ایرانی - اسلامی جلب نماید. در این جشنواره دانشجویان با ارائه آثار خود ضمن معرفی یک مکان تاریخی، اثر ملّی یا جاذبه گردشگری، با بیان قدمت و دیرینگی آن اثر پیشنهاداتی که متضمن حفظ و نگهداری و توسعه پایدار آثار فرهنگی و گردشگری کشورمان است را نیز بیان می‌کنند.

وی یادآور شد: دانشجویان سراسر کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند؛ اما آثار ارائه شده از استانهای تهران و البرز و قزوین است. علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در ۲ قالب عکس و فیلم در محورهای جشنواره از جمله آداب، رسوم و فرهنگ مردم ایرانی، اقامتگاه‌های بوم گردی، مناطق گردشگری، آثار و ابنیه تاریخی و طبیعی و بازیها، سوغات، غذاهای محلی و صنایع دستی شرکت کنند.

قاسمی جیردهی گفت: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ بهمن جاری است و دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت http://farhangi-jalborz.acecr.ac.ir مراجعه و یا با شماره‌ تلفنهای ۰۹۳۸۸۱۲۴۰۲۸ و ۰۲۶۳۴۵۰۵۱۵۱ تماس حاصل نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha