کاظمی‌پور: پوشیدن لباس تیم ملی فوتسال آرزوی خیلی از بانوان است

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز در جمع ملی‌پوشان فوتسال بانوان گفت: حضورتان در تیم ملی فوتسال آرزوی بسیاری از بازیکنانی است که تلاش می‌کنند تا پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کنند.

به گزارش ایرنا، مریم کاظمی‌پور، ظهر امروز در مرکز ملی فوتبال حضور یافت و پس از پایان تمرین ملی‌پوشان فوتسال بانوان دقایقی را با کادر فنی و بازیکنان به گفتگو پرداخت.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان فوتسال بانوان در تورنمنت کافا اظهار داشت: باتوجه به زمان اندکی که برای آماده‌سازی جهت شرکت در این تورنمنت دارید، می‌دانم که از هیچ تلاشی برای حفظ عنوان قهرمانی سال گذشته و همچنین موفقیت تیم ملی دریغ نمی‌کنید. امیدوار هستم که در دیدارهای پیش‌رو موفق باشید.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان خطاب به بازیکنان و کادر فنی فوتسال گفت: قدر خودتان را بدانید. حضورتان در تیم ملی فوتسال آرزوی بسیاری از بازیکنانی است که تلاش می‌کنند تا پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کنند. من می‌دانم که با غیرت برای موفقیت ایران از هیچ چیزی تلاشی دریغ نخواهید کرد و نماینده خوبی برای ایران خواهید بود.

کاظمی پور در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان یادآور شد: ثمره ماه‌ها تلاش و پشتکارتان در باشگاه‌ها، حضور در تیم ملی فوتسال بانوان است. پس با اقتدار، همدلی و یکپارچگی به میدان بروید و موفق باشید. وزارت ورزش در کنار فدراسیون فوتبال از شما حمایت خواهد کرد تا شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس ایران باشیم.

قابت‌های فوتسال بانوان در تورنمنت کافا روزهای ۷ تا ۱۱ بهمن ماه به میزبانی شهر تاشکند با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان برگزار می‌شود

برنامه این رقابت‌ها به شرح زیر است:

جمعه ۷ بهمن:

ایران - قرقیزستان/ ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی

ازبکستان - تاجیکستان/ ساعت ۱۷:۰۰ به وقت محلی

شنبه ۸ بهمن:

تاجیکستان - ایران/ ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی

قرقیزستان - ازبکستان/ ساعت ۱۷:۰۰ به وقت محلی

دوشنبه ۱۰ بهمن:

قرقیزستان - تاجیکستان/ ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی

ازبکستان - ایران/ ساعت ۱۷:۰۰ به وقت محلی

فاطمه رحمتی، فرشته خسروی، طاهر مهدی‌پور، الهام عناف‌چه (خوزستان)، فرشته کریمی، فرزانه توسلی، مارال ترکمان، مهتاب بنایی، فاطمه تراهی، سحر زمانی‌فرد، زیبا افروغ، نازنین استکی‌فر، مریم حکمتی، مهدیه محمودی‌نیا، فاطمه اعتدادی (تهران)، سارا شیربیگی، نسترن مقیمی، زینب کرمی (البرز)، مهسا کمالی و هما آقایی (کرمان) بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha