۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۴۰
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85006509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی والیبال شهرداری گنبدکاووس: پیروزی در دربی گلستان متعلق به تماشاگران است

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: پیروزی امروز برابر پاس گرگان در هفته بیستم لیگ برتر متعلق به تماشاگران این شهرستان است که باحضور پرشور و تشویق بی‌وقفه، روحیه بازیکنان را برای بُرد در این بازی بالا بردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احد ارمشی شامگاه یکشنبه پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس برابر پاس گرگان به خبرنگاران اظهار کرد: بازی فوق العاده ای از هر ۲ تیم شاهد بودیم و سطح فنی بازی بسیار بالا بود.

وی با تشکر از بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری گنبدکاووس، افزود: بازیکنان ما تلاش خوبی انجام دادند و مستحق پیروزی در این دیدار خانگی بودند.

ارمشی اضافه کرد: این پیروزی که پس از ۹ هفته ناکامی با حمایت تماشاگران و علاقمندان به والیبال گنبدکاووس بدست آورد، متعلق به مردم این شهرستان است.

سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: ما (مربیان و بازیکنان) سربازان تیم هستیم و هر کاری از دست ما بر می‌آید باید برای خوشحالی مردم انجام دهیم.

سرمربی شهرداری گنبدکاووس همچنین گفت که بازی بعدی تیم شهرداری با گیتی پسند اصفهان در گنبدکاووس است که امیدواریم در آن بازی حیاتی هم پیروز شویم.

همچنین مربی تیم پاس گرگان هم پس از باخت ۳ بر ۲ مقابل شهرداری گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: دربی امروز ۲ تیم گلستانی بسیار جذاب بود و تماشاگران لذت بردند.

امید عقیلی افزود: امروز تیم شهرداری گنبدکاووس فعل خواستن را صرف کرد و ما را شکست داد.

وی اضافه کرد: در بازی امروز بازیکنان تیم پاس خوب بازی نکردند و آنچه کادر فنی از آنها خواسته بود را به خوبی انجام ندادند.

عقیلی ادامه داد: بازی بعدی تیم ما با شهرداری ارومیه در گرگان است که بدون تردید این تیم را شکست خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس با این پیروزی به هفتمین بُرد این فصل خود دست یافت و همچنان در رده ۱۲ جدول ۱۴ تیمی قرار دارد.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

نوار شکست‌های والیبال شهرداری گنبدکاووس پس از ۹ هفته قطع شد

سرمربی شهرداری گنبدکاووس: مستحق باخت نبودیم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha