۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85006970
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اکران فیلم‌های راه‌یافته به جشنواره فجر در کردستان

سنندج- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: امکان اکران همه فیلم‌های راه‌یافته به بخش‌های مختلف چهل‌ و یکمین جشنواره فیلم فجر در استان کردستان را فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، علی اصغر دریایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج با اشاره به تشکیل شورای سیاستگذاری اکران همزمان فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در استان کردستان و انجام تدارکات لازم برای این کار، اظهار کرد: اکران همزمان آثار جشنواره فیلم فجر در استان در سال‌های قبل با استقبال بی‌نظیری مواجه بوده است.

وی افزود: تاثیرگذاری تماشای فیلم در فرهنگ‌سازی و همچنین کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی یکی از مهم‌ترین اهداف اکران همزمان آثار جشنواره فیلم فجر در استان است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان با بیان اینکه فیلم‌های این دوره از جشنواره در ۲ سالن شماره یک و شماره ۲ پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران خواهد شد، اضافه کرد: بر این اساس امکان حضور مردم مناطق حاشیه شهر برای دیدن فیلم‌های این دوره از جشنواره را فراهم خواهیم کرد.

وی یادآور شد: اگرچه سازمان سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون امکان و مجوز اکران در پردیس سینمایی بهمن سنندج را صادر کرده است، اما تلاش می‌شود در صورت موافقت سازمان سینمایی کشور علاوه بر سنندج در یک یا ۲ شهر دیگر استان نیز اکران همزمان آثار جشنواره را داشته باشیم.

دریایی درباره حضور فیلمسازان استان کردستان در این رویداد هنری گفت: ویژه برنامه‌هایی برای تجلیل و قدردانی از فعالان عرصه فیلمسازی استان، در ایام اکران فیلم‌های چهل‌ و یکمین جشنواره فیلم فجر در استان کردستان تدارک دیده شده است.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha