میزبانی از جشنواره فیلم و موسیقی فجر فرصت مغتنم توسعه فرهنگی گلستان است

گرگان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: میزبانی از جشنواره فیلم و موسیقی فجر فرصت مغتنم توسعه فرهنگ و زمینه‌ساز ارتقا و بالندگی هنر این استان است.

به گزارش ایرنا، محمد رعیت روز دوشنبه در نشست گروه خبری فجر ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: طبق برنامه، موسیقی فجر از ۲۸ بهمن ماه تا سوم اسفندماه با توجه ویژه به ظرفیت موسیقی اقوام مختلف در راستای احیای شادی و نشاط سالم در استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: همچنین فیلم‌های منتخب سی و هشتمین جشنواره فجر از ۱۷ تا ۲۲ بهمن در ۲ سینمای گرگان با ظرفیت هزار صندلی برای علاقمندان اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: سومین جشنواره تجسمی فجر نیز در هفته سوم بهمن ماه میزبان هنرمندان استان خواهد بود.

رعیت در ادامه به طرح‌های دهه فجر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اشاره کرد و گفت: در این ایام ۱۳۰ ویژه برنامه در قالب جنگ شادمانه ، جشنواره‌های مختلف، نمایشگاه، کارگاه آموزشی، عصر شعر و جلسات تبیینی برگزار می شود.

وی همچنین به قراردادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی پارلمان اروپا اشاره کرد و گفت: این نهاد، یکی از افتخارات شکوهمند انقلاب اسلامی است که تصمیم سخیف اخیر مستکبران جهانی لطمه‌ای به این ارگان وارد نخواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha