۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85007117
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقویت روشنایی معابر قیدار برای حذف فضاهای بی‌دفاع شهری

زنجان – ایرنا – شهردار قیدار حذف فضاهای بی‌دفاع شهری را از اهداف تقویت روشنایی معابر در این شهر عنوان کرد و گفت: با تامین روشنایی و حذف نقاط کور و تاریک از میزان هنجارشکنی و ارتکاب برخی از جرم ها در معابر و اماکن عمومی کاسته می‌شود.

سیدمصطفی موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تحقق شعار «قیدار، شهر نشاط و زندگی»، در حوزه زیباسازی شهری با توجه به اینکه هم تامین روشنایی شهری و هم زیباسازی شهری مدنظر بود که چندین اقدام در زمینه تامین روشنایی و نورپردازی انجام شده است.

وی از آغاز اجرای پروژه روشنایی در پیاده‌روها و سواره روهای شهر قیدار با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خبر داد و گفت: با اجرای این طرح تمامی دستک ها و سرچراغی های معابر اصلی تعویض و روشنایی پیاده روهای سطح شهر نیز تامین می‌شود.

شهردار قیدار با بیان اینکه امسال تقریبا دستک‌های موردنیاز معابر اصلی شهر خریداری شدند تا علاوه بر تامین نور، صرفه جویی در مصرف برق، منجر به زیبایی شهر شوند، افزود: بدون احتساب هزینه نصب، کابل و اتصالات میزان اعتبار برای تامین دستک‌های پیاده‌رویی بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و هزینه خریداری شده برای دستک‌های سواره‌رو سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

شهردار قیدار با بیان اینکه پروژه تعویض دستک‌های روشنایی سواره رو و پیاده رو شهر قیدار تا پایان امسال به پایان می‌رسد، ابراز کرد: برای تکمیل طرح بخشی از اجرای پروژه در بودجه زیباسازی سال آینده شهرداری پیش بینی شده و در موعد مقرر اقدام خواهد شد.

شهر قیدار به عنوان مرکز شهرستان خدابنده، حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha