۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85008008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان به پیشرفت ۴۵ درصدی رسید

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بخش اعظمی از طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان به پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۵ درصدی رسید.

رضا خواجه ای روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخش بزرگی از این پروژه ها در مراحل مختلف اجرایی اعم از فونداسیون، اسکلت، سفت کاری و نازک کاری قرار دارد و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: هم اکنون این بنیاد، یک هزار و ۲۴۲ واحد مسکونی شامل یک هزار و ۱۵۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۹۱ واحد شهری را در دست اجرا دارد و همچنین یک هزار و ۷۳۳ واحد را به مساحت ۲۲۳ هزار و ۶۳۶ متر مربع طراحی می کند.

این مسوول ادامه داد: طرح های نهضت ملی مسکن در قالب ۱۲ پروژه در شهرهای هیدج، صائین قلعه، خرمدره، قیدار و ابهر به عهده بنیاد مسکن است که روند اجرای آنها با برنامه زمانبندی شده مطابقت دارد و تمامی نکات فنی، مهندسی و ایمنی در ساخت آنها رعایت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان در طرح های نهضت ملی مسکن مورد تاکید است و توجه به کیفیت و اجرای دقیق و به موقع طرح های مسکن مد نظر قرار دارد.

وی بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه های خدمات رسان در خصوص اجرای طرح های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: امیدواریم دستگاه های مرتبط و خدمات رسان در اجرای طرح های مسکن پای کار باشند تا شاهد تحویل به موقع آنها به مردم باشیم.

این مسوول همچنین با اشاره به افتتاح برخی طرح های مسکن در دهه فجر سال جاری، گفت: هم اکنون پروژه ۱۶ واحدی نهضت ملی صائین قلعه به اتمام رسیده و به زودی افتتاح خواهد شد.

خواجه‌ای با اشاره به آغاز طرح ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان در قالب طرح نهضت ملی مسکن،گفت: این طرح در ۶ بلوک با ۵۲ هزار و ۵۴۲ متر مربع مساحت و با پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصدی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با محقق شدن منابع مالی از طریق تکمیل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی، اوایل نیمه دوم سال ۱۴۰۲ شاهد تحویل واحدهای آن به متقاضیان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha