۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85243082
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر زنجان ۶۰ درصد پیشرفت دارد

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: یک هزار و ۷۰۵ واحد مسکونی بنیاد مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان شامل هیدج، صائین قلعه، خرمدره، قیدار، سلطانیه و آببر در دست ساخت است که به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضا خواجه ای روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:طرح های در دست اجرای بنیاد مسکن در کل استان یک هزار و ۷۷۲ واحد مسکونی به مساحت ۲۳۸ هزار و ۱۶۹ متر مربع و طرح های در دست طراحی نیز یک هزار و پنج واحد به مساحت ۱۲۵ هزار و ۶۰۵ متر مربع است.

وی اضافه کرد: تاکنون بنیاد مسکن ۲۷۸ قطعه زمین از اداره راه و شهرسازی استان برای احداث یک هزار و ۹۰۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن دریافت کرده است.

این مسوول ادامه داد: هم اکنون در شهر زنجان پروژه ۳۶۸ واحدی نهضت ملی مسکن در منطقه گلشهر به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: این طرح با مساحتی بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۴۵ متر مربع، دارای چهار بلوک ۱۰ طبقه و ۲ بلوک ۹ طبقه است.

وی با بیان اینکه پرداخت به موقع سهم متقاضیان موجب تسریع در اجرای طرح‌ها و تحویل به موقع واحدها می شود، گفت:در صورت مشارکت متقاضیان، این طرح تا پایان سال، فاز به فاز تحویل داده می شود.

خواجه ای بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص اجرای طرح های نهضت ملی مسکن اشاره و خاطر نشان کرد: باید همه دستگاه های ذی ربط و خدمات رسان در فراهم کردن زیرساخت ها در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن پای کار باشند تا شاهد واگذاری به موقع آنها به مردم باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha