جزئیات گازگرفتگی دانشجویان اسدآبادی از زبان دادستان شهرستان

همدان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد جزئیات جدیدی از علل گازگرفتگی دانشجویان دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی این شهرستان بیان کرد و گفت: علت اصلی این حادثه بی احتیاطی در نصب هیتر برقی_گازی در ورودی خوابگاه بود.

به گزارش سه شنبه ایرنا از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان «محمد شیرزادی» درباره آخرین وضعیت مسمومیت ۶۱ دانشجوی اسدآبادی بر اثر گازگرفتگی افزود: گفت: حال همه دانشجویان دانشگاه سیدجمال اسدآبادی که بر اثر گازمنوکسیدکربن مسموم شده بودند مساعد و همگی از بیمارستان مرخص شدند.

وی یادآوری کرد: روز گذشته سوم بهمن، جمعی از دانشجویان پس از تماس با اورژانس و گزارش گازگرفتگی، در بیمارستان قائم اسدآباد تحت درمان گرفتند.

دادستان اسدآباد افزود: تعدادی از این دانشجویان سرپایی و مابقی با مراقبت های درمانی مداوا و همه آنها تا شب همان روز مرخص شدند.

شیرزادی اضافه کرد: بی احتیاطی در نصب هیتر برقی_گازی در ورودی خوابگاه زمینه ساز این اتفاق شده بود.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز صبح امروز به خبرنگار ایرنا گفت: هم اینک حال عمومی همه دانشجویانی که با گاز مونوکسیدکربن (CO) مسموم شده بودند مساعد است و هیچ یک از دانشجویان در بیمارستان بستری نیستند.

«حامد صفاری» افزود: روز گذشته حدود ۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی این شهرستان در خوابگاه دخترانه دچار گازگرفتگی و مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شدند.

۱۷۵ دانشجو در خوابگاه دخترانه شماره یک دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha