۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85008453
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تصادفات درون شهری خراسان شمالی ۴۵ کشته داشت

بجنورد-ایرنا- رییس گروه حمل ونقل و ترافیک استانداری خراسان شمالی گفت: ۹ ماهه امسال ۴۵ نفر در تصادفات درون شهری استان جان باختند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ نفر افزایش را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا, احسان رستمی کمند روز سه شنبه در نشست کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اظهار کرد: متاسفانه آمار فوتی عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت در تصادفات درون شهری استان بالاست و جای نگرانی هست‌.

وی افزود: در این مدت ۱۶ نفر عابر پیاده، سه نفر سرنشین موتور، ۱۸ نفر راننده موتور سیکلت، هفت نفر سرنشین خودرو و یک نفر راننده خودرو در تصادفات درون شهری استان جان باختند.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین فوتی تصادفات در معابر شهر بجنورد با ۱۳ نفر و در شیروان با ۱۱ نفر گزارش شده است.

رستمی کمند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح تحرک در استان گفت: در قالب این طرح قرار است تیم هایی از دستگاه های دخیل در امر ترافیک، برای بررسی از تصادف منجر به فوت یا با جراحت شدید سانحه های معابر درون و برون شهری بازدید میدانی انجام دهند.

وی افزود: این بازدیدها باید ۴۸ ساعت پس از وقوع تصادف درون شهری و ۷۲ ساعت پس از وقوع تصادف برون شهری انجام شود اما تاکنون گزارشی از انجام این اقدامات در این باره به دست نرسیده است.

رییس گروه حمل ونقل و ترافیک استانداری خراسان شمالی گفت: بررسی دقیق نقاط پرتصادف و به روز رسانی آن پیگیری اقدامات انجام شده برای اصلاح از دیگر رویکردهای این طرح است.

در این نشست مقرر شد تا پایان هفته جاری نصب تابلو برای متمایز کردن معابر درون شهری و برون شهری در مبادی ورودی شهر بجنورد به وسیله شهرداری بجنورد انجام شود.

پیگیری برای تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل محور دسترسی به بیمارستان امام حسن(ع) از دیگر مصوبات این نشست بود.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha