مدیران اجرایی، پاسخگویی و رفع مشکلات مردم را در اولویت کاری قرار دهند

شاهرود - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه تبیین گفتمان دولت سیزدهم برعهده مسوولان است، گفت: مسوولان و مدیران اجرایی پاسخگویی و حل مشکلات مردم را اولویت اصلی کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد ریواده سه‌شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان شاهرود در سرسرای ولایت فرمانداری این شهرستان افزود: آگاهی و اطلاع‌رسانی درست و به موقع توسط اصحاب رسانه ضرورت جامعه امروزی است.

وی افزایش نشاط اجتماعی و ورزش را از اساسی‌ترین نیازهای جامعه امروز برشمرد و ابراز کرد: رفع گره‌های ذهنی مردم با اقدام عملی و میدانی مسوولان دولت سیزدهم در دستور کار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تاکید کرد: علاقه‌مندان به نظام اسلامی و انقلاب باید خود را برای هر نقدی آماده کنند و انعکاس آن به مردم نیز بر عهده رسانه‌های دلسوز است.

مدیران اجرایی، پاسخگویی و رفع مشکلات مردم را در اولویت کاری قرار دهند

ریواده با بیان اینکه هر اقدام نمایشی و خنثی در دولت انقلابی سیزدهم جایگاهی ندارد و مردم به دنبال تأثیر اجرایی و تحقق عملیاتی گفته مسوولان هستند، اظهار کرد: بیان موفقیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای مردم از اصول جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اینکه توزیع عادلانه اعتبارات و انتصاب‌ها باید مورد سوال رسانه‌های انقلابی باشد، افزود: ۷۸ درصد جابجایی‌های مدیران و مسوولان استان سمنان در راستای عهدنامه ۱۰ بندی دولت سیزدهم صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر تعامل موثر مسوولان دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: پاسخگویی مستمر مسوولان به رسانه‌ها رکن اساسی تحقق جهاد تبیین است.

ریواده با بیان اینکه رسانه‌ها با آگاهی‌بخشی در تحقق جهاد تبیین بیش از پیش نقش‌آفرینی کنند، ابراز کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان تبیین شود.

در این نشست خبرنگاران برخی از مشکلات و دغدغه‌های مردم در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی را مطرح کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha