لیگ دسته یک فوتسال؛ سبحان فلز گرمسار با شکست نفت امیدیه قهرمان نیم فصل شد + فیلم

سمنان - ایرنا - تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار با برتری چهار بر یک مقابل نفت امیدیه قهرمان نیم فصل نخست لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار عصر چهارشنبه در هفته نهم لیگ دسته یک فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی شهید باهنر گرمسار برگزار شد و نیمه نخست با برتری سه بر صفر به نفع تیم سبحان فلز گرمسار خاتمه یافت.

شاگردان سیدمحمد یحیی‌زاده در تیم سبحان فلز گرمسار در نیمه دوم یک گل دیگر به ثمر رساندند و یک گل دریافت کردند و این دیدار در نهایت با حساب چهار بر یک به سود نماینده استان سمنان پایان یافت.

گل‌های تیم سبحان فلز گرمسار در این دیدار توسط وحید کاظمی، الیاس قبادی، شهاب فتحی و مرتضی صالحی و تک گل تیم نفت امیدیه توسط عقیل اساکره به ثمر رسید.

در فاصله کمتر از پنج دقیقه به پایان این دیدار درگیری بازیکنان ۲ تیم سبب اخراج یک بازیکن از هر تیم و توقف حدود ۱۰ دقیقه‌ای مسابقه شد.

قضاوت این مسابقه بر عهده امیر پنده و یوسف رفیع‌زاده بود و جواد شیروانی به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال و بهمن پورخسروانی به عنوان ناظر داوری فعالیت کردند.

تیم سبحان فلز گرمسار تنها نماینده فوتسال استان سمنان در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با کسب این پیروزی ۱۷ امتیازی و قهرمان نیم فصل گروه نخست شد؛ در این گروه تیم‌های شهدای علی آباد تهران و نفت امیدیه با امتیاز مشابه ۱۵ و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

لیگ دسته یک فوتسال؛ سبحان فلز گرمسار با شکست نفت امیدیه قهرمان نیم فصل شد + فیلم

تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار در گروه نخست لیگ دسته یک فوتسال با تیم‌های شهروند ساری، فولاد هرمزگان، پالایش نفت اصفهان، صبای یزد، شهدای ایلام، آروین قالا ماکو، نفت امیدیه خوزستان و شهدای علی آباد تهران همگروه است.

لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های ایران با حضور ۲۷ تیم در سه گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت زیرنظر فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود و در پایان از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود و در نهایت ۲ تیم جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha