۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85009651
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در گیلان: حقایق انقلاب در دهه فجر تبیین شود

رشت - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه در دهه فجر، حقایق و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران تبیین شود، گفت: برخی افراد هنوز حقایق و کارکردهای انقلاب اسلامی را نمی‌دانند و یا به آن بی‌توجه هستند، بنابراین بازگویی این رویدادها از ضروریات جامعه امروز است.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر با اشاره به ضرورت تبیین جایگاه رهبری و شخصیت علمی، سیاسی، معنوی و اخلاقی ایشان، تبیین کارکردهای انقلاب اسلامی و رهبری را نوعی جهاد دانست و افزود: یادآوری روزهای سیاه و ظلمانی راه نجات است؛ برخی ایام نقش شگرفی در جامعه و زندگی مردم داشته که باید یادآوری شود تا مردم ایام‌الله‌های مختلف را از هم تشخیص دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: درباره برنامه‌های دهه فجر نیز فقط به ایجاد نشاط در این ایام بسنده نشود بلکه فضای نشاط‌ آور، اهداف انقلاب و کارکردهای انقلاب اسلامی بیان شود.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهارکرد: در این فتنه مطالبه‌گری دیده نشد و شاهد حرکتی با تفکر مارکسیستی بودیم که دین و رهبری را هدف قرار داده بود.

آیت الله فلاحتی به بیانات مفام معظم رهبری در مورد محاسبه غلط و عدم‌ شناخت دشمن از سوی جامعه ایرانی در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: در شرایط فعلی باید درباره ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) مطالبی بیان شود.

وی یادآوری کرد: امام(ره) به اصل تکیه بر توان داخلی و تولید داخلی اعتقاد داشت و نهادهایی همچون سپاه، بسیج و ده‌ها طرح‌ دیگر را بنیانگذاری کرد؛ دشمن امروز به‌دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی است و در این مسیر، رهبری را به عنوان دیده‌بان بزرگ انقلاب مورد هدف قرار داده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تصریح کرد: تبیین جایگاه رهبری و شخصیت علمی، سیاسی، معنوی و اخلاقی ایشان از ضروریات جامعه است و باید کارهای مهمی که دولت سیزدهم در طول یک سال گذشته انجام داده بیان شود.

وی هدفمندسازی در زمینه ارز ترجیحی، سامان‌بخشی در بخش آرد و نان، وحدت میان قوای ۳ گانه را از کارهای مهم و موثر دولت فعلی برشمرد و افزود: بیش از ۱۱ کار اساسی در دولت سیزدهم انجام شده که باید تبیین شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن در تلاش است از رفتن نوجوانان و جوانان به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی جلوگیری کند، گفت: تبیین کارکردهای انقلاب اسلامی و رهبری جهاد است و باید تلاش‌ شود جبهه خودی و انقلابیونی که احتمال ریزش دارند در مسیر انقلاب حفظ شوند و بدانیم ریزش اندک هم خطرساز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha