مشکلات عشایر اردبیل با اولویت‌بندی و همکاری دستگاه‌های اجرایی رفع می‌شود

اردبیل-ایرنا- استاندار اردبیل گفت: مشکلات عشایر استان باید با اولویت‌بندی و همکاری دستگاه‌های مرتبط به صورت جزئی و دقیق استخراج و برای حل آنها اقدام شود.

به گزارش ایرنا، سید حامد عاملی در جلسه شورای عشایر استان با بیان اینکه عشایر همواره در مرزبانی و پاسداری از کشور و استان تلاش کرده‌اند، اظهار کرد: مشکلات عشایر استان نیازمند نگاه دقیق بوده و لازم است با اولویت‌بندی و همکاری دستگاههای مرتبط نسبت به رفع مشکلات آنها برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به تحریم های وارد شده علیه کشور و تاثیر آن در اقتصاد، گفت: عشایر نیز پا به پای تمامی اقشار و با تکیه بر ظرفیت‌های عظیم کشور در مقابله با تحریم های اقتصادی تلاش کردند.

استاندار اردبیل با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی عشایر استان در خصوص آب، راه، مسکن، دامپزشکی، بانک کشاورزی و توزیع آرد را یادآور شد و اظهار کرد: در راستای حل مشکلات مطرح شده با اولویت بندی مسائل با همکاری عشایر استان و با توجه به اعتبارات اقدام می‌شود.

مقام عالی دولت در استان اردبیل یادآورشد: برای توزیع سهمیه آرد عشایر باید از تجربه های موفق در این زمینه استفاده شده و علاوه بر این راهکارها و شیوه‌های توزیع آرد از سوی خود عشایر ارائه شود.

استاندار اردبیل با تشریح اقدامات انجام گرفته در استان در طول ۱۶ ماه اخیر گفت: در این مدت سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان جذب و برای پروژه‌های مهم تزریق شده است.

عاملی افزود: یکهزار میلیارد تومان هم اعتبار تهاتر نفتی به غیر از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده به استان مصوب شده که برای اجرای پروژه های مهم استان اختصاص می یابد.

وی اقدامات انجام گرفته در حوزه آبرسانی به روستاها از جمله آبرسانی به ۴۵۴ روستا را یادآور شد و افزود: اجرا و بهره برداری از ۵۲ کیلومتر بزرگراه در این مدت از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha