۶ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۴۴
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85010721
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انصارالله: کشتار جنین ، لکه ننگی برای سازشکاران با رژیم صهیونیستی است

تهران- ایرنا-انصارالله یمن در بیانیه‌ای به یورش و جنایت امروز ( پنجشنبه ) رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و کشتار مردم این منطقه از فلسطین اشاره کرد و آن را لکه ننگی برای کشورهای عربی سازشکار با رژیم تل آویو دانست.

به گزارش ایرنا از شبکه "المیادین"، این گروه مقاومت یمنی اعلام کرد که حکومت های سازشکار عربی دشمن صهیونیست را تشویق کردند که به اشغالگری و جنایت در حق ملت فلسطین ادامه دهد.

انصارالله یمن تأکید کرد: جنایت خونینی که این رژیم گستاخ در اردوگاه جنین انجام دهد، تنها موجب تضعیف اراده ملت فلسطین نخواهد شد، بلکه اصرار آنان را در رویارویی با این رژیم تقویت خواهد کرد.

اشاره انصارالله به امضای توافق عادی سازی امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی است که سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریورماه ۹۹) با میانجی گری «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا در سپتامبر در کاخ سفید انجام شد.

پس از امارات و بحرین، مغرب و سودان نیز به آنچه توافق آبراهام نام گذاری شد، ملحق شدند.

واکنش انصارالله به حملات صهیونیست ها پس از آن روی می دهد که امروز پنجشنبه شمار زیادی از نظامیان صهیونیست به شهر و اردوگاه جنین یورش برده و برق اردوگاه را قطع کرده و به نیروهای امدادرسان فلسطینی اجازه ورود ندادند.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که گارد ویژه نظامیان صهیونیست وارد شهر جنین شدند که توسط نیروهای مقاومت فلسطین شناسایی شده و در ادامه درگیری‌های شدیدی میان دو طرف آغاز شد و صدای تیراندازی و انفجار شنیده شده است.

حمله امروز پنجشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، شدیدترین عملیات نظامی رژیم نامشروع تل آویو از زمان تشکیل کابینه افراطی نتانیاهو در پایان ماه گذشته میلادی و خونین‌ترین عملیات آن در اردوگاه جنین در چند سال گذشته است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز در تارنمای خود گزارش داد: به دنبال حملات گارد ویژه اسرائیل در جنین، ارتش خود را برای هرگونه تنش احتمالی در کرانه باختری آماده می‌کند.

پیش از این جنبش جهاد اسلامی نسبت به هرگونه جنگ قریب الوقوع در نوار غزه در صورتی که عملیات نظامی اسرائیل در اردوگاه جنین متوقف نشود، هشدار داده بود.

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت ۹ فلسطینی و زخمی شدن ۲۰ تن دیگر در نتیجه یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر داد و اعلام کرد که حال ۴ تن از مجروحان وخیم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha