۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱:۴۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85010761
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم نوار غزه در حمایت از  جنین به خیابان ها آمدند

تهران- ایرنا- هزاران فلسطینی در نوار غزه، در حمایت از ساکنان اردوگاه جنین و محکومیت یورش رژیم صهیونیستی به این شهر، با حمل دست نوشته‌هایی به خیابان‌ها آمده و دست به تظاهرات گسترده زدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "شهاب" فلسطین، گروه های ملی و اسلامی فلسطین در این تظاهرات، خواستار ابراز خشم فلسطینی‌ها علیه اشغالگران صهیونیست و همبستگی آنان برای مقابله با کابینه نتانیاهو شدند.

معترضان فلسطینی همچنین خواستار برگزاری تظاهراتی گسترده در روز جمعه در کرانه باختری شدند.

معترضان فلسطینی با دست نوشته‌هایی با مضمون "باید همگی برای قدس و مسجد الاقصی متحد شویم"؛ "رعد در جنین و طوفان در کرانه باختری" است، حمایت خود را از مردم جنین اعلام کردند.

به دنبال این یورش وحشیانه به جنین، تشکیلات خودگردان فلسطین همکاری امنیتی خود با رژیم صهیونیستی را متوقف کرد.

شمار زیادی از نظامیان صهیونیست روز پنجشنبه به شهر و اردوگاه جنین یورش برده و برق اردوگاه را قطع کرده و به نیروهای امدادرسان فلسطینی اجازه ورود ندادند.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که گارد ویژه نظامیان صهیونیست وارد شهر جنین شدند که توسط نیروهای مقاومت فلسطین شناسایی شده و در ادامه درگیری‌های شدیدی میان دو طرف آغاز شد و صدای تیراندازی و انفجار شنیده شده است.

حمله روز پنجشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، شدیدترین عملیات نظامی رژیم نامشروع تل آویو از زمان تشکیل کابینه افراطی نتانیاهو در پایان ماه گذشته میلادی و خونین‌ترین عملیات آن در اردوگاه جنین در چند سال گذشته است.

شهدای عملیات صهیونیستی به اردوگاه جنین به ۱۰ نفر رسید که ۹ نفر از آنان در اردوگاه جنین به شهادت رسیدند.

براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در این یورش ۱۹نفر نیز زخمی شدند که حال سه نفر آنها وخیم گزارش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha