۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۸
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85159018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تظاهرات گسترده در فرودگاه بن‌گوریون علیه کابینه نتانیاهو

تهران-ایرنا- هزاران تن از شهرک‌نشینان شامگاه امروز (دوشنبه) در اعتراض به اجرای طرح «تغییرات قضایی» توسط کابینه نتانیاهو، در فرودگاه بن‌گوریون نزدیک تل آویو دست به تظاهرات زده‌اند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری «تی‌آرتی» ترکیه، شامگاه دوشنبه هزاران نفر از مخالفان طرح «تغییرات قضایی» در فرودگاه بن گوریون در نزدیکی تل آویو علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که بین پلیس و معترضان در فرودگاه بن گوریون درگیری صورت گرفت و شماری از تظاهرات‌کنندگان بازداشت شدند.

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خبری صهیونیستی گزارش داد که بیش از 7 هزار نفر از مخالفان کابینه نتانیاهو خود را به فرودگاه بن گورین رساندند.

این تظاهرات گسترده مخالفان نتانیاهو، با حملات و جنایات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهر و اردوگاه جنین همزمان شده است.

بامداد امروز (دوشنبه) پهپادهای رژیم صهیونیستی به خانه‌های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند.

همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

در نتیجه جنایت امروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهر و اردوگاه جنین، تاکنون ۱۱ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha