۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85010954
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خارج از گود ورزش همدان

۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵
کد خبر: 85010954
خارج از گود ورزش همدان

همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان در هفتم بهمن ماه جاری به تعطیلی مسابقات فوتبال، تمجید مربیان و بازیکنان سوپرلیگ کشور از میزبانی دانشگاه آزاد، خواب زمستانی برخی روسای ورزش شهرستان‌ها و دیگر اخبار پرداخته است.

رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول فوتبال همدان همچنان تعطیل است. گویا آماده نبودن زمین ورزشگاه‌ها به دلیل بارش برف اخیر باعث این تصمیم گیری شده است.

وعده‌های رنگارنگ مدیران باشگاه پاس به یک رکورد تبدیل شده است به طوریکه در تازه‌ترین وعده قائم مقام باشگاه پاس، قرار است فردا شنبه مجوز صدور کارت چند بازیکن صادر شود و بخشی از درصد قراردادهای مالی بازیکنان نیز پرداخت شود.

تذکر مسوولان ورزش استان خطاب به مدیران پاس هم اثرگذار نبوده و این تیم در بلاتکلیفی بسر می‌برد.

دونده‌های ملی پوش نابینایان همدان همچنان تاکید دارند که دستگاه ورزش و جوانان استان به شرایط تمرینی آن‌ها توجهی ندارد و سالنی که سال‌ها قبل در اختیار این تیم قرار داشت، اکنون به دلیل افزایش چندبرابری اجاره بها، امکان ادامه تمرین را از آن‌ها گرفته است.

تیم فوتسال خبرنگاران همدان پس از ماه‌ها تعطیلی باردیگر استارت زد و طبق برنامه ریزی خانه مطبوعات قرار است این تیم به مسابقات چندجانبه شهر زیارتی قم اعزام شود. حضور در این رویداد ملی نیاز به حمایت مسوولان اجرایی استان همدان دارد.

تیم‌های حاضر در سوپرلیگ کاراته کشور از میزبانی شایسته دانشگاه آزاد همدان قدردانی کردند. ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان پرافتخار تیم ملی کاراته کشور میزبانی همدان را بسیار مطلوب دانست و گفت: این میزبانی‌ها به ارتقا سطح کیفی و فنی کاراته این استان کمک می‌کند.

وی همچنین افزود: امیدواریم سایر استان‌های کشور از همدان در میزبانی الگو بگیرند و این رقابت جذاب در اقصی نقاط کشور دیده شود.

نونوار شدن خانه کاراته همدان با یک نقص همراه است. جالی تصاویر قهرمانان ارزنده کاراته که جزو اسطوره‌های ملی به شمار می‌روند در دیواره‌های رنگ شده این مکان خالی است.

انتخابات هیات تیراندازی همدان این هفته برگزار می‌شود. ۲ کاندیدا برای رسیدن به کرسی ریاست در این انتخابات تلاش می‌کنند.

برخی ورزشکاران نسبت به تعطیلی دفاتر هیات‌های ورزشی در ساعات کاری گلایه مند هستند. آن‌ها انتظار دارند دستگاه ورزش نظارت لازم را بر فعالیت روزمره دفاتر هیات‌های ورزشی داشته باشد.
یک منبع آگه گفت: تا این لحظه هیچ تصمیمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان برای تغییر در بدنه مدیریتی این حوزه وجود ندارد. البته عملکرد یکی از مدیران ورزشی زیر ذره بین قرار دارد و در صورت تداوم فعالیت ضعیف، تغییر خواهد یافت.

رییس چند فدراسیون تا پایان سال به همدان سفر می‌کنند. همدان تا پایان سال جاری با ترافیک مجامع انتخاباتی چند هیات ورزشی مواجه است.

بازار فسخ قرارداد بازیکنان پاس بسیار داغ است. احد شفیعی جدیدترین بازیکن پاس است که با فسخ قراردادش راهی سپیدرود رشت شد. تاکنون چند بازیکن از این تیم جدا شده‌اند و وضعیت خوبی به نظر نمی‌رسد.

ضعف اطلاع رسانی در برخی هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش شهرستان‌ها هم بیداد می‌کند. حتی برخی روسای ادارات شهرستانی خبر ندارند قهرمانان ورزشی آن‌ها در چه وضعیت هستند.

اخبار مرتبط

  •  خارج از گود ورزش همدان

    خارج از گود ورزش همدان

    هدان- ایرنا- ورزش همدان هراندازه که در میادین مختلف ملی و فراملی در ریل موفقیت قرار دارد اما…

  • خارج از گود ورزش همدان

    خارج از گود ورزش همدان

    همدان- ایرنا- ورزش همدان هراندازه که در میادین مختلف ملی و فراملی در ریل موفقیت قرار دارد اما…

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha