تروریست نامیدن سپاه توسط دشمن به خاطر سیلی خوردن از این نهاد است

مشهد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: توهین و افترای دشمنان به مرجعیت و تروریست نامیدن سپاه به دلیل سیلی خوردن آنها از این نهادهاست.

حجت الاسلام سید محمد سلطانی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: دشمن ۴۴ سال است با انواع نقشه ها و راه‌اندازی اغتشاشات به دنبال تخریب و براندازی است اما نتوانسته است چیزی کسب کند.

وی ادامه داد: توهین اخیر دشمن به رهبر معظم انقلاب در نشریه شارلی ابدو فرانسه به این خاطر است که از رهبری سیلی خورده اند و منافع خود را در کشور ما از دست داده‌اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نهادی مبارز علیه تروریستهای داعش و خدمتگزار در عرصه های مختلف به کشور و مردم است به دلیل شکست نقشه های دشمن توسط این نهاد است.

سلطانی افزود: دشمن در عراق و سوریه هفت تریلیون دلار هزینه کرد اما دست خالی برگشت که این شکست را از چشم سپاه می بیند.

وی با اشاره به آتش زدن قرآن کریم در سوئد گفت: دشمن به کتب دیگر ادیان الهی و غیرالهی کاری ندارد چون منافع او را به خطر نمی اندازند اما وجود قرآن کریم، رهبر معظم انقلاب و سپاه پاسداران باعث به خطر افتادن منافع دشمن شده است و اگر اقتدار، دستاوردهای انقلاب و موشک‌های سپاه نبود دشمن کشور را با خاک یکسان کرده بود وبه همین دلیل در حال تخریب و توهین است.

او اضافه کرد: در هشت راهپیمایی مردمی که پس از اغتشاشات اخیر در کشور انجام شد ۴۰ میلیون نفر شرکت کردند و نقشه دشمن علیه کشور به شکست انجامید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha