بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات در طرح نهضت ملی زنجان پرداخت شد

زنجان - ایرنا - مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: این بانک از ابتدای سال جاری تاکنون برای ساخت ۱۳ هزار و ۴۰۲ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی بالغ بر ۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

مهدی جمالوندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بر اساس قانون، بانک مسکن باید ۲۰ درصد اجرای این طرح را در استان تامین مالی کند، افزود: تاکنون تعداد ۱۷ هزار و ۸۸۰ واحد از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به بانک مسکن معرفی شده و این بانک نسبت به عقد قرارداد با ۱۳ هزار و ۴۰۲ واحد اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات حوزه مسکن و تسهیل شرایط برای متقاضیان از اولویت های این بانک در زنجان است، تصریح کرد: آورده مردم برای واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان بالغ بر ۲۷ هزار میلیارد ریال بوده که بر اساس پیشرفت پروژه ها، تاکنون ۲۱ هزار میلیارد ریال به حساب پیمانکاران طرف قرارداد واریز شده است.

جمالوندی با بیان اینکه بانک مسکن مورد وثوق مشتریان و امانتدار وجوه مردم است، خاطرنشان کرد: علاوه بر وجود تعاملات مناسب با عوامل اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن در جهت اتمام هرچه سریعتر ساخت و سازها، پس از نظارت های لازم، تامین مالی پروژه ها انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha