۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85012699
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار دانش‌آموز گلستانی به عضویت طرح دختران حاج قاسم درآمدند

گنبدکاووس- ایرنا- مسوول طرح دختران حاج قاسم اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تاکنون هزار دانش آموز از تمام شهرستان‌های استان به عضویت طرح دختران حاج قاسم درآمدند که بیشترین آن ها مربوط به گرگان، رامیان و گنبدکاووس هستند.

سمیه امیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نحوه نام نویسی برای عضویت در طرح دختران حاج قاسم را به صورت محله محور و تبلیغات چهره به چهره دانست و اظهار کرد: با برگزاری نشست‌های مختلف در مساجد محله‌ها اهداف طرح تبیین می‌شود و علاوه بر آن دانش آموزان فعال هم در جمع‌های همسالان به بیان زوایای مختلف این طرح می‌پردازند.

وی افزود: مهمترین رویکرد طرح دختران حاج قاسم، تولید محتوا با تکیه بر مکتب این شهید بزرگوار برای افزایش آگاهی دختران دهه هشتادی در مواجه با توطئه‌های و دسیسه‌های مختلف دشمن است.

مسوول طرح دختران حاج قاسم اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: اجرای سرود حماسی دختران سلیمانی، تئاتر با موضوع پاسخ به شبهات اغتشاشات دانش آموزان، فعالیت در رسانه‌ها با محوریت دستاوردهای انقلاب در عرصه علمی، اجرای ورزش‌های رزمی، تولید پوشاک دختران نوجوان متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی، برگزاری نشست‌های صمیمانه و کرسی آزاداندیشی در سطح مدارس از جمله برنامه‌های در حال اجرا این طرح است.

امیری گفت: طرح دختران حاج قاسم با الهام از شخصیت بزرگ حاج قاسم سلیمانی که یکی از کنشگرترین و اثرگذارترین شخصیت‌ها در جامعه اسلامی است از تیرماه ۱۴۰۱ در استان گلستان در راستای تقویت، حمایت، توانمندسازی دانش آموزان فعال و اثرگذار راه اندازی شد.

وی اظهار کرد: در هفته مقاومت ۱۴ برنامه شاخص برای آشنایی بیشتر دانش آموزان دختر با مفهوم مقاومت در مکتب حاج قاسم با حضور رهبران جنبش مقاومت اسلامی در شهرستان مختلف استان و در ادامه ماه محرم و صفر هم نشست‌های تبیینی و برنامه‌های فرهنگی برای آشنایی دختران با فلسفه قیام عاشورا و پاسخ به شبهات موجود برگزار شد.

هزار دانش‌آموز گلستانی به عضویت طرح دختران حاج قاسم درآمدند

مسوول طرح دختران حاج قاسم اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر تولید محتوا با الگوگیری از مکتب این شهید محور مقاومت با همراهی نهادها و ادارات مختلف و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، افزود: از یک ماه مانده به راهپیمایی ۱۳ آبان تولیدات محتوایی متنوعی با هدف تشریح مفهوم استکبارستیزی در مکتب حاج قاسم داشتیم که نتیجه آن حضور پرشورتر دختران در این مراسم بود.

امیری با اشاره به برگزاری ۱۳۸ برنامه شاخص ویژه شهادت سردار دل‌ها توسط دختران حاج قاسم، گفت: همچنین مقدمات اجرای برنامه اجتماع «دختران حاج قاسم پرچمداران ایران قوی» از آذرماه شروع شد و توانستیم پنج بهمن در آستانه فرا رسیدن دهه فجر این برنامه را با حضور دانش آموز در شرق استان به میزبانی گنبدکاووس و در غرب هم به میزبانی گرگان برگزار کنیم.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود که به گواه بسیاری از فعالان اجتماعی و سیاسی این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

سردار سلیمانی از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود و با پایان یافتن جنگ در ۱۳۶۷، لشکر ۴۱ ثارالله به فرماندهی سردار سلیمانی به کرمان بازگشت و درگیر جنگ با اشراری شد که از مرزهای شرقی کشور هدایت می‌شدند.

این سردار بزرگ سپاه اسلام نقش کلیدی در خاورمیانه به ویژه در ناآرامی‌های منطقه‌ای معروف به بیداری اسلامی (بهار عربی) ایفا کرد.

سردار بزرگ و پرافتخار اسلام در روز ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ آسمانی شد و ارواح طیبه‌ شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند.

دختران حاج قاسم فرمانده میدان‌های سخت هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha