۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۹
کد خبر: 85013240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قرچک: دهه فجر جلوه‌گر عشق و ارادت مردم به نظام است

قرچک - ایرنا - امام جمعه قرچک گفت: دهه مبارک فجر و شرکت مردم در مراسم این ایام جلوه‌گر عشق و ارادت مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با محوریت برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تمام توان خود را به کار بستند تا این نظام الهی را ساقط کنند ولی در تمامی این توطئه‌ها جز شکست چیزی نصیب آنان نشد.

وی افزود: دشمنان با انواع توطئه‌ها از جمله تحمیل جنگ، فشارهای اقتصادی، تحریم و شبیخون فرهنگی تلاش کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش جدی مواجه کنند، غافل از اینکه مردم ایران با تمام توان در برابر زیاده‌خواهی آنان ایستادگی می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر دشمنان با تمام توان به میدان آمدند تا دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناچیز جلوه کرده و نظام را در اداره امور کشور ناکارامد جلو کنند، از این رو، رهبر معظم انقلاب با تأکید بر موضوع جهاد تبیین، بیان دستاوردهای نظام را از اولویت‌های نظام برشمردند.

اسماعیلی ادامه داد: امروز همه وظیفه دارند تا ضمن بر شمردن پیشرفت‌های کشور نسبت به پیش از انقلاب اسلامی، این توطئه و سیاه نمایی دشمن را نیز خنثی کنند که قطعا ایام الله دهه مبارک فجر، بهترین زمان برای تحقق این مهم است.

وی با تاکید بر لززوم حضور با شکوه مردم در مراسم دهه مبارک فجر اضافه کرد: قطعا شرکت مردم در مراسم ایام الله دهه مبارک فجر، جلوه‌گر عشق و ارادت مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایبندی آنان به اصول ا نقلاب است.

معاون سیاسی فرماندار قرچک نیز در این مراسم گفت: امروز دشمن با سیاه نمایی تلاش دارد تا یأس و ناامیدی را به جامعه تزریق کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلو دهد.

بهروز میری زاده افزود: دشمن تلاش دارد تا با استفاده از ابزارهای تبلیغی و سیاه نمایی، دستاوردهای نظام را اندک و کوچک جلوه داده و برخی از کاستی‌ها را با بزرگ نمایی به عنوان نقطه ضعف نظام به نمایش گذارد که قطعا با عمل به جهاد تبیین، این توطئه شوم نیز با شکست مواجه می‌شود.

این مسئول یادآور شد: پیروی از ولایت فقیه ، جهاد تبیین و امیدآفرینی، وحدت و همبستگی مردم ضامن بقا و تداوم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرستان قرچک در ایام الله دهه مبارک فجر اعلام کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی طرح های شاخص عمرانی، آموزشی، بهداشتی و صنعتی، میزبانی از جشنواره فیلم فجر، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی میز خدمت، برگزاری مسابقات و جشنواره‌های علمی، ورزشی، فرهنگی، برگزاری نشست های بصیرت‌افزایی و تبیینی با حضور سخنرانان برجسته کشوری، نواختن زنگ انقلاب، اجرای گروه سرود ۹۰۰ نفره، آذین بندی و نورافشانی مناطق شهری و روستایی، برگزاری پویش‌های فرهنگی در بستر فضای مجازی، اجرای کمک‌های مومنانه، بخشودگی کامل جرائم مالیاتی و تقسیط مالیات و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن از مهمترین برنامه های دهه فجر در شهرستان قرچک است.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha