۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۶
کد خبر: 85026042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار قرچک: گذر زمان از عشق و ارادت مردم به نظام نمی‌کاهد

قرچک - ایرنا - فرماندار شهرستان قرچک گفت: حضور گسترده مردم در مراسم پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرد که گذر زمان از عشق و ارادت مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی‌کاهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فاتحی‌نژاد در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امروز یکی از مهمترین وظایف آحاد مردم جامعه به ویژه کسانی که دوران ستم‌شاهی را دیده اند، تبیین وضعیت کشور پیش از پیروزی انقلاب اسلامی است که در آن ذلت و وابستگی به غرب در جای جای ارکان کشور به چشم می‌خورد.

وی اظهار داشت: در دوران ستم‌شاهی همه شئونات زندگی مردم تحت سلطه استکبار جهانی قرار داشت و همواره ارزش‌های اسلامی مورد اهانت قرار می‌گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: در شرایطی که در سال ۵۷ سرویس های اطلاعاتی غرب و شرق شرایط کشور را باثابت جلوه داده و اعلام می‌کردند که حداقل تا ۱۰ سال بعد شاه زمامدار امور کشور است ، خداوند متعال معمار کبیر انقلاب را برای مردم فرستاد تا ملت ایران را از بار ذلت رها و طنین استقلال را در کشور طنین انداز کند.

فاتحی‌نژاد تأکید کرد: اگر اراده خداوند وجود نداشت، قطعا رژیم تا دندان مسلح ستمشاهی که بیش از ۵۰ هزار مستشار آمریکایی را در اختیار داشت سقوط نمی‌کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: امروز با وجود انواع دشمنی‌های استکبار از جمله تحمیل جنگ هشت ساله، جنگ ترکیبی ۳۲ ساله، جنگ قومیّت‌ها در اطراف کشور، محاصره‌ اقتصادی، تحریم‌های شدید، تشکیل گروه‌های تکفیری در شرق و غرب کشور و دسیسه‌های ۴۴ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیشرفت‌هایی همراه شده که حتی دشمنان نیز به آن اعتراف دارند.

فرماندار قرچک افزود: در طول ۴۴ سال گذشته دشمنان تلاش داشتند تا با سیاه‌نمایی، اغراق مشکلات و حقیر جلوه دادن دستاوردهای انقلاب، مردم را از انقلاب اسلامی مایوس و ناامید کنند در صورتی که امروز ایران اسلامی، قوی‌تر از گذشته میان ۱۵کشور نخست دنیا قرار گرفته است.

روستانشینان در صف نخست دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی قرار دارند

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک گفت: روستانشیان در طول ۴۳ سال گذشته ثابت کرده‌اند که همواره در صف نخست دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی قرار دارند با حضور به موقع، توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

مجید قیصرپناه در جشن باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی که عصر جمعه در روستاهای قشلاق اول و دوم از توابع بخش مرکزی قرچک برگزار شد اظهار داشت: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و با وجود تمامی سنگ‌اندازی‌، توطئه، تفرقه افکنی و فتنه دشمنان کشور در مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه قرار گرفته که نمود بارز آن را می‌توان در پیشرفت مناطق روستایی و کمترتوسعه یافته به خوبی مشاهده کرد.

وی افزود: امروز در شهرستان قرچک نیز شاهدیم که مناطق روستایی از تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز سکونت افراد برخوردار است و هیچ تفاوتی بین مناطق شهری و روستایی در دسترسی به امکانات وجود ندارد، جمعیت بالای ساکن در مناطق روستایی نشان می‌دهد که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، نه تنها مهاجرتی از مناطق روستایی به شهرها صورت نگرفته بلکه مهاجرت معکوس به خوبی قابل مشاهده است.

قیصرپناه گفت: به لطف خدا و به همت مسئولان شهرستان و استان تهران، در بخش مرکزی حجم اعتبارات عمرانی به ۵۵۰ میلیارد ریال رسیده که نسبت به سال قبل از رشد ۸ برابری برخوردار شده است.

وی تصریح کرد: طی ماه‌های اخیر طرح‌های عمرانی متعددی در مناطق روستایی اجرا شده که اعتبارات مورد نیاز آن از محل مالیات بر ارزش افزوده و ماده ۲۳ جرایم رانندگی تأمین شده و اصلاح بهینه سازی شبکه برق نیز از اعتبارات مدیریت برق شهرستان تأمین شده است.

بخشدار مرکزی قرچک افزود: اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده بر اساس وسعت روستا و جمعیت ساکن در آن پرداخت می‌شود که بیشترین میزان این اعتبارات متعلق به روستای قشلاق جیتو است.

قیصرپناه بیان داشت: در ایام الله مبارک فجر چندین طرح عمرانی در مناطق روستایی به بهره‌برداری رسید که از جمله می‌توان به ساختمان دهیاری روستای قشلاق اول ، بهسازی جاده‌های روستایی، رفع مشکل خاموشی معابر روستایی و آغاز عملیات احداث ۲ زمین چمن مصنوعی اشاره کرد.

وی گفت: با توجه به نیاز ساکنان روستاهای قرچک به امکانات تفریحی، عملیات احداث ۲ بوستان محله محور در روستای قشلاق دوم و روستای صالح آباد به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در دستور کار قرار دارد که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

بخشدار مرکزی قرچک با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب با شکوه اسلامی به رهبری امام راحل گفت: ۲۲بهمن روز اتحاد همدلی ملت ایران و روز تجدید میثاق با شهدا و آرمان والای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: از تمامی اقشار جامعه دعوت می‌شود تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر دشمنان نظام را از فتنه انگیزی علیه این نظام الهی مأیوس کنند.

قرچک شهرستانی تک بخشی است که از ۸ روستای دارای دهیاری برخوردار است و ۳۰ درصد از جمعیت ۲۷۰ هزار نفری آن در مناطق روستایی زندگی می‌کنند. قرچک در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha