۹ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۳۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85013441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکرار باخت خانگی راه‌یاب ملل مریوان در لیگ برتر والیبال

سنندج- ایرنا- تیم راه یاب ملل مریوان این هفته هم با باخت در برابر رقیب رامسری خود، نتیجه هفته قبل را تکرار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شاگردان آرش صادقیانی که روی دور باخت قرار گرفته اند، ساعت ۱۵ امروز در برابر تیم هورسان رامسر وارد میدان شدند نتیجه را سه بر صفر اگذار کرد.

تیم راه یاب ملل مریوان که چهار بازیکن مصدوم دارد، امروز در حضور هواداران خود در سالن زاگرس این شهر، ست اول را با نتیجه ۲۵ به ۲۷ باخت.

راه‌یابی‌ها در ست دوم با نتیجه نزدیک ۲۳ بر ۲۵ بازی را به حریف واگذار کردند و در ست سوم، هم با اختلاف پنج امتیاز و با حساب ۲۰به ۲۵ مغلوب حریف شدند تا بازنده بازی بیست و دوم لیگ برتر باشند.

"آرمین رنجبر" امتیازآورترین بازیکن تیم راه یاب ملل مریوان مقابل هورسان رامسر بود.

هورسان با این برد ۴۱ امتیازی شد و از رده پنجم به رده چهارم جدول صعود کرد و مریوان با ۲۱ امتیاز از ۲۲ بازی در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال ماندگار شد.

هشت برد و ۱۴ باخت حاصل تلاش نماینده کردستان در این فصل از رقابتهای لیگ برتر والیبال مردان کشور بوده است.

اشکان درخشان، دانیال صادقی، حمید رضا خجسته، کمال قریشی، ابراهیم جعفری، سعید آقاجانی، رادین احمدی، علی حاجی محمدی، دیار بلواسی، هاوری کهنه پوشی، عبدالمختار بوش، امیر پژوهان، آمانج کریمی، محمد عزیزی، آرمین‌ رنجبر، مهدی رضایی و عماد جوینده محجوب‌پور، بازیکنان تیم راه یاب ملل مریوان را تشکیل می دهند.

۱۲ تیم از ۱۴ تیم حاضر در این فصل در لیگ برتر باقی می مانند و تیم‌های سیزدهم و چهاردهم باید با این لیگ خداحافظی کنند.

در حال حاضر، لبنیات آمل با ۱۷ برد و ۴۹ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر مردان کشور قرار دارد، شهداب یزد با ۱۷ برد و ۴۷ امتیاز، رده دوم و پیکان تهران نیز با ۱۵ برد و ۴۷ امتیاز رده سوم جدول را به خود اختصاص داده اند. راه یاب ملل مریوان هم با هشت برد و ۲۱ امتیاز در جایگاه ۱۲ جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد.

۱۴ تیم حاضر در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور، شامل لبنیات هراز آمل، شهداب یزد، پیکان تهران، فولاد سیرجان، هورسان رامسر، پاس گرگان، ایفاسرام اردکان، راه‌یاب ملل مریوان، گیتی پسند، نیان الکترونیک، شهرداری گنبد، شهرداری ارومیه، سایپا و مس رفسنجان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha