به گزارش ایرنا، احمدرضا نوری اظهار داشت: در این که نمایشگاه فناوریهای محتوای فضای مجازی CTEX اسباب موفقیت و نمایش توانمندیهای کشور است شکی وجود ندارد؛ چرا که به دلیل برخی قوانین و رویهها معرفی کسب و کارها و کارآفرینهای فضای مجازی سخت شده است.
وی گفت: برگزاری این نمایشگاه در حوزه فضای مجازی و کسب و کارهای دیجیتال نقش موثری دارد اما زمان آن اگر نظم بهتری داده میشد میتوانست تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.
این فعال تولید محتوا اظهار داشت: ساختار نمایش توانمندیهای کارآفرینان داخلی در کشور را خیلی پرهزینه طراحی کردهایم و این ساختار معمولا نتایج پر هزینهای هم برای کارآفرینان دارد اما وقتی به نحوی فرصت پیشبرد این ساختار فراهم میشود همان چیزی است که کسب و کارهای دیجیتال به دنبال آن هستند.
وی افزود: برپایی این نمایشگاه در شرایط موجود که هیچ فعالیت جدی در عرضه کسب و کارهای دیجیتال را شاهد نیستیم به مثابه امید و کورسوی چراغی است که شاهد جدیتر شدن فعالیتها در این حوزه باشیم.
نمایشگاه فناوریهای محتوای فضای مجازی CTEX به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه امسال در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار میشود.
هدف از برگزاری این نمایشگاه که جلوهای از همافزایی ۲ نمایشگاه بزرگ و باسابقه رسانههای دیجیتال و بازیهای رایانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیتها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت است.
نظر شما