۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 85013947
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساعی: هزینه‌ها کاهش خواهد یافت/ اجازه اعزام‌های‌ خارج از عرف را نمی‌دهیم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تکواندو در مراسم رونمایی از دیجیتال‌ کارت این فدراسیون، گفت: به باشگاه‌ها اجازه اعزام‌های خارج از عرف را نمی‌دهیم و آنها حق ندارند از بازیکنان‌ پولی دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، آیین رونمایی از دیجیتال‌ کارت فدراسیون تکواندو امروز دوشنبه برگزار شد.

هادی ساعی در این مراسم، گفت: تکواندو جامعه آماری یک میلیون‌ نفری‌ دارد و البته می‌دانم تعداد بیشتر است و خیلی ها که مسابقه نمی‌دهند و برای ارتقا کمربند تلاش نمی‌کنند، تاکنون در سامانه ثبت نام نکرده‌اند.

وی افزود: سازماندهی‌ رسمی تمامی اعضای خانواده تکواندو مهمترین راهبرد این کارت دیجیتال‌ است. احکام کاغذی از این پس‌ جای خود را به احکام دیجیتالی می‌دهد که هزینه آن بسیار کمتر می‌شود و همچنین استعلام فوری خواهیم داشت. بحث‌ها و خدمات بانکی نیز وجود دارد.

ساعی گفت: ارسال این‌ کارت‌ها رایگان خواهد بود، بستر فنی در این کارت وجود دارد که مبلغ اندکی دریافت می‌شود و حق عضویت تنها یک مرتبه خواهد بود. تمامی خدمات آن و حتی باز کردن حساب نیز آنلاین است. تفاهمنامه برای هر دو طرف مثبت است و فکر می‌کنم‌ حتی اگر تغییر مدیریت‌ در فدراسیون داشته باشیم نیز این همکاری باید تداوم داشته باشم. کمتر از یک هفته دیگر فراخوان‌ برای صدور این کارت‌ها داده می‌شود.

وی افزود: بخشی از تراکنش‌های‌ مالی، منبعی برای درآمدزایی فدراسیون است و بسیاری از هزینه‌های صدور احکام، کارت ‌و آی‌دی‌ اعضای خانواده تکواندو هم از بین می‌رود.

ساعی سپس به شرایط تکواندو اشاره کرد و در خصوص برخی اعزام‌های‌ نامشخص که در گذشته انجام می‌شد، گفت: در گذشته برخی افراد با فدراسیون هماهنگ می‌کردند و بازیکنان را به خارج می‌بردند، اما جلوی این مساله را گرفتیم. حتی به باشگاه‌ها اجازه نمی‌دهیم‌ برای حضور در خارج از کشور هزینه‌ای‌ از بازیکن بگیرند. اگر اسپانسر مشخص داشته باشند، با مجوز شورای برون مرزی تیم را اعزام می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha