۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85014264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۰۵ تخته چادر امدادی از ملایر به مناطق زلزله‌زده خوی ارسال شد

همدان- ایرنا- معاون اسناندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: ۱۰۵ تخته چادر امدادی جمعیت هلال احمر این شهرستان به مناطق زلزله زده شهرستان خوی استان آذربایجان غربی ارسال شد.

"سلمان اسماعیلی" روز دوشنبه در حاشیه ارسال کمک‌های جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر به متاطق زلزله زده خوی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: رقمی افزون بر پنج میلیارد ریال برای تهیه این تعداد تخته چادر امدادی هزینه شد.

وی افزود: هنوز فراخوانی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق زلزله زده خوی صادر نکرده‌ایم، اما مطمئن هستیم در صورت اعلام فراخوان، مردم نیک اندیش شهرستان در این راستا و برای کمک به هموطنان و شهروندان زلزله زده شهرستان خوی از همدیگر سبقت خواهند گرفت .

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: هلال احمر شهرستان همچنین برای ارسال کمک‌های دیگری همچون پتو، خوراکی و مواد غذایی اعلام آمادگی کرده و برخی دستگاه های دیگر از جمله اورژانس و حوزه بهداشت و درمان و سایر دستگاه های خدماتی نیز در این راستا آماده یاری رساندن به منطقه زلزله زده خوی هستند.

اسماعیلی تاکید کرد: به محض اعلام نیاز از سوی استان آذربایجان غربی، مردم نوع‌دوست ملایر در جمع‌اوری کمک‌ و تهیه اقلام مورد نیاز، سنگ تمام می‌گذارند و در کنار هموطنان آذربایجانی خود قرار خواهند گرفت.

۱۰۵ تخته چادر امدادی از ملایر به مناطق زلزله‌زده خوی ارسال شد

به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه شنبه شب شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند، این زمین لرزه در مناطق زیادی از استان به ویژه شهر ارومیه احساس و باعث نگرانی مردم شد.

طبق گزارش مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران، این زمین لرزه در عمق ۷ کیلومتری اتفاق افتاد. مکان دقیق این زمین لرزه در طول جغرافیایی ۴۴.۹۰ درجه و عرض جغرافیایی ۳۸.۵۹ درجه گزارش شده است.

این حادثه سه فوتی داشت و وزیر بهداشت در بازدید امروز خود از مناطق زلزله زده شمار مصدومان را تاکنون یک هزار و ۱۵۰ نفر ذکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha