۱۰۱ تیم ارزیابی و کارشناسی فنی بنیاد مسکن در مناطق زلزله زده خوی حضور دارند

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از حضور و فعالیت ۱۰۱ تیم ارزیابی و کارشناسی فنی بنیاد در مناطق زلزله‌زده روستاهای شهرستان خوی با هدف تسریع در ارزیابی خسارت‌ها خبر داد.

جعفر برزگر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ارزیابی میزان خسارت واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده شهرستان خوی توسط کارشناسان ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بصورت سه شفیت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از نخستین ساعات پس از زلزله کارشناسان ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق کانون‌ زلزله حضور دارند، افزود: با افزایش تیم‌های کارشناسی، ارزیابی میزان خسارت وارده به واحدهای مسکونی در ۷۰ روستای متاثر از زلزله و ۲ شهر خوی و فیرورق در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به ادامه روند بازسازی مناطق زلزله زده ۱۳ مهرماه در این شهرستان یادآور شد: ۱۲ تیم از کارشناسان فنی بنیاد مسکن با حضور در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان بر ادامه روند بازسازی واحدهای مسکونی احداثی نظارت دارند.

۱۰۱ تیم ارزیابی و کارشناسی فنی بنیاد مسکن در مناطق زلزله زده خوی حضور دارند

برزگر اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و شرایط منطقه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تمامی توان در ارزیابی واحدهای خسارت دیده مناطق زلزله زده روستایی و شهری پای کار است و به خدمات رسانی به زلزله‌زدگان می‌پردازد.

به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شنبه شب شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند.

این زمین لرزه در مناطق زیادی از استان به ویژه شهر ارومیه احساس شد و باعث نگرانی مردم گردید.

طبق گزارش مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران، این زمین لرزه در عمق هفت کیلومتری اتفاق افتاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha