۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۴
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85015057
T T
۱۵ نفر

برچسب‌ها

سامانه بارشی تا چهارشنبه در همدان ادامه دارد

۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۴
کد خبر: 85015057
سامانه بارشی تا چهارشنبه در همدان ادامه دارد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: فعالیت سامانه بارشی که از عصر دوشنبه در همدان آغاز شده تا صبح چهارشنبه هفته جاری به ویژه در نیمه غربی استان ادامه دارد.

محمد حسن باقری شکیب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای بارش باران و برف را طی امروز و فردا در استان همدان شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: به دلیل بارش برف اختلال در تردد وسایل نقلیه به ویژه در گردنه های استان پیش بینی می شود و لازم است که هم استانی ها از تردد غیر ضروری به ویژه در گردنه های استان از امشب تا ظهر چهارشنبه اجتناب کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: به دلیل ابرناکی و بارش دماهای کمینه طی امشب و فردا شب نسبتا گرم بوده و از صبح چهارشنبه دوباره شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود و دمای کمینه تا آخر هفته در برخی از نقاط استان تا منفی ۱۰ درجه خواهد رسید.

باقری شکیب ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و فامنین با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

وی اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته پنج درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است و امشب نیز در سردترین ساعات به منفی یک درجه سانتی گراد خواهد رسید.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha