نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی فجر در چهارمحال و بختیاری گشایش شد

شهرکرد - ایرنا - سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان هنرهای تجسمی اُستان ۱۰۰ اثر هنری را برای ارزیابی در بخش اُستانی پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به این جشنواره ارسال کردند و ۴۵ اثر برگزیده به نمایش عموم گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیام احمدی روز سه‌شنبه در آیین آغاز به کار پانزدهمین جشنواره اُستانی هنرهای تجسمی فجر در چهارمحال و بختیاری و 'نمایشگاه تجسم هنر' در مجتمع فرهنگی، هنری غدیر شهرکرد افزود: امسال ۱۰۰ اثر هنری در رشته های هنری گرافیک، نقاشی، تصویرسازی، نگارگری، خطاطی و خوشنویسی، کارتون و کاریکاتور، عکاسی، آثار حجمی و تذهیب به نمایشگاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: این آثار برای بررسی بیشتر به دبیرخانه هنرهای تجسمی جشنواره هنرهای تجسمی فجر ارسال شد و هفت اثر خوشنویسی، ۱۲ اثر تذهیب و نگارگری، هشت اثر عکاسی، ۱۰ اثر نقاشی با آبرنگ، پنج اثر نقاشی با رنگ روغن، پنج اثر نقاشی به روش تذهیب، ۲ اثر گرافیک،۲ اثر کاریکاتور و سه اثر حجمی برتر انتخاب شدند.

احمدی یادآور شد: هر چند امسال می‌توانستیم ۶۰ اثر را در 'نمایشگاه تجسم هنر' به نمایش در آوریم ولی به دلیل محدودیت ظرفیت نگارخانه شهید شهرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تنها ۴۵ اثر به نمایش گذاشته شده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: باید هنر و هنرمندان را بیشتر دریابیم و خادمین آن‌ها باشیم و استعدادهای هنری فراوانی در استان وجود دارد که به واسطه کم کاری مجموعه‌های فرهنگی و هنری تاکنون برخی از هنرمندان نتوانسته‌اند در سطوح عالی هنری کشور ظهور و بروز کنند.

به گزارش ایرنا، علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه 'نمایشگاه تجسم هنر' می‌توانند از ۱۱ تا ۲۱ یهمن ماه جاری صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ الی ۱۸ به نگارخانه شهید شهرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در چهارراه فارابی شهرکرد مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha