جوان کردستانی برگزیده بیستمین جشنواره کتاب و رسانه کشور شد

سنندج- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: بهنام دورویی مدیرمسئول پایگاه خبری تخصصی "خانه کتاب کُردی" از استان کردستان برگزیده بخش خبر بیستمین جشنواره کتاب و رسانه کشور شد.

ماجد رموزی روز ‌جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در اختتامیه بیستمین جشنواره کتاب و رسانه که در خانه هنرمندان ایران در تهران برگزار شد، برگزیدگان محورهای "مطبوعات و خبرگزاری‌ها"، "رسانه های دیداری و شنیداری" ، "رسانه های اجتماعی" ، "ناشر فعال در استفاده از رسانه‌ها"، "شخصیت فعال رسانه‌ای کتاب"، "انتخاب مردمی" و"رسانه حامی کتاب" معرفی و تجلیل شدند.

وی افزود: در این آیین بهنام دورویی مدیرمسوول پایگاه خبری تخصصی "خانه کتاب کُردی" از کردستان در بخش خبر مطبوعات و خبرگزاری های بیستمین جشنواره کتاب و رسانه کشور برگزیده و با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره، جایزه نقدی و بن خرید کتاب تجلیل شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: دورویی به خاطر خبر انتشار و معرفی کتاب تحت عنوان "رمان نسل فاضلاب ها وارد بازار نشر شد" حائز رتبه برتر در بیستمین دوره جایزه کتاب و رسانه کشور شد.

برگزاری نشست جهاد تبیین در عرصه رسانه‌های دیداری و شنیداری

نشست جهاد تبیین در عرصه رسانه‌های دیداری و شنیداری با حضور فعالان رسانه ای و با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در آستانه دهه مبارک فجر و با حضور علی جعفری مدرس و کارشناس عرصه رسانه و هوش مصنوعی در سنندج برگزار شد.

مدرس و کارشناس عرصه رسانه و هوش مصنوعی در این نشست اظهار کرد: ۸۲ درصد از اغتشاشاگران چندماه اخیر در سنین ۱۵ تا ۲۳ سال بودند، با هیچ استدلالی نمی توان این قشر نوجوان و جوان را متوجه بسیاری مسائل کرد.

علی جعفری افزود: باید جامعه را با فرهنگ اصیل و ناب ایرانی واکسینه کنیم و فرزندانمان را از فضای مسموم فیلم‌ها و سریال‌هایی که با هدف تخریب و نابودی بنیان خانواده ساخته شده اند دور کنیم.

این کارشناس عرصه رسانه های دیداری و شنیداری یادآور شد: در اکثر فیلم‌ها و سریال‌های ساخته غرب علاوه بر تخریب کیان خانواده، ترویج بی بند و باری جنسی به شکل افراطی با نمادها و نشانه های پنهان و موثر در این مسئله مورد توجه قرار می گیرد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش در مورد بازی‌های ریانه ای عنوان کرد: درحال حاضر در ایران ۳۲ میلیون گیمیر که ۶۸درصد آنها آقا و ۳۲ درصد خانم ها هستند فعالیت مستمر دارند، باید از بچه هایمان در مقابل این هجمه واقعی که از طریق و کانال های رسانه های دیداری و شنیداری رسوخ کرده اند مراقبت کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha